داستان های وحشتناک کتاب هایی که با پوست انسان صحافی شدند! + تصاویر
 در طول تاریخ، نژاد بشری به طور بیمارگونه ای شیفته کتاب‌های صحافی شده با گوشت انسان بوده است

کتاب‌ هایی از جنس پوست انسان!

در طول تاریخ، بشر به طور بیمارگونه ای شیفته کتاب‌های صحافی شده با گوشت انسان بوده است. در حقیقت، در طی دهه ۱۸۰۰، این کار به عنوان مد روز در نظر گرفته می‌شد. آنقدر این اتفاق افتاد که برای این فرآیند یک نام علمی با عنوان کتابشناسی آنتروپودرمیک انتخاب شد. بسیاری از این کتاب های آزار دهنده، امروز نیز وجود دارند. در زیر ۵ نمونه از کتاب‌های صحافی شده با پوست انسان و داستان‌های پشت آن‌ آورده شده است.

مجموعه John Stockton Hough

بعضی اوقات پزشکان، برای جمع آوری کلکسیون ترسناک خود،  از گوشت انسان برای صحافی کتاب ها استفاده می کنند.  پزشکی با نام پیتسبورگ جان استاکتون هاو ، این کار را انجام داده است. او چندین کتاب ایجاد کرد که با گوشت بیماران درگذشته اش صحافی شده بود.  بیشتر این کتاب ها اکنون در موزه موتر در فیلادلفیا نگهداری می‌شوند.

Mary L

یکی از کتاب های صحافی شده در اواخر ۱۸۰۰  با نام "Mary L" ؛  از پوست یک مهاجر ایرلندی به نام مری لینچ  است که در سال ۱۸۶۹ بر اثر انگل تریشینوز درگذشت. هاو که پزشک مقیم بیمارستان بود، درست بعد از مرگ او ، پوست او را چندین دهه نگه داشت تا اینکه تصمیم گرفت چندین کتاب را با آن صحافی کند.

book-1.jpg

Des Destinners de l’Ame (سرنوشت‌های روح)

این اثر در کتابخانه هاروارد، از پوست یک بیمار روانی زن ساخته شده است. طبق گزارشات، در دهه ۱۸۸۰، نویسنده (آرسن هوسای) این کتاب را به یکی از دوستان خود که به طور اتفاقی پزشک بود، داد و آن پزشک، این صحافی بیمارگونه را انجام داد.

دفتر سوابق بریستول UK

این کتاب که بیشتر شبیه یک دفتر تاریخی است؛ با پوست اولین مرد اعدام شده در شهر بریستول گائول ساخته شده است. در سال ۱۸۲۱، جان هوروود ۱۸ ساله پس از ضرب و شتم دختری با سنگ، به جرم قتل، به دار آویخته شد. بدن او پس از حلق آویز شدن، هنگام سخنرانی دکتر ریچارد اسمیت تشریح شد. این دکتر بعداً از پوست هوروود در مجموعه‌ای از اسناد مربوط به پرونده قتل استفاده کرد. این کتاب اکنون در موزه بریتانیا به نمایش گذاشته شده است.

کتاب جیبی کوچک ویلیام بورک

ویلیام بورک یک جنایتکار بود . او در ابتدا اجساد را برای تشریح به دانشجویان پزشکی تحویل می‌داد. وقتی که از این کار خسته شد، به جای کار قبل، شروع به کشتن آدم‌ها کرد. سرانجام بورک به جرم قتل حداقل ۱۵ نفر و فروش اجساد آن‌ها محاکمه و اعدام شد. سال‌ها بعد، پوست او به یک کتاب جیبی کوچک متصل شد که با تاریخ اعدامش مهر شده است - ۱۸۲۹. ظاهرا این یک روند بسیار بیمارگونه برای تبدیل قطعات قاتلان به یادگاری‌های جذاب بود.

 book-2.jpg


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir