10 نکته‌ای که در مورد کیتی پری نمی‌دانستید‍‍!! + عکس
هر زنی عاشق داشتن چنین صحنه ای برای خود است، کتی نیز مستثناء نیست. همسر او راسل، در صحنه ای مشابه در سال 2009، از او خواستگاری کرد.....

درباره زندگی شخصی کیتی پری

ممکن است کیتی پری را دوست داشته باشید به خاطر آهنگ هایش، نوع لباس پوشیدنش، یا حالت راه رفتنش. اگر یکی از طرفداران واقعی او هستید، شاید دوست داشته باشید در موردش بیشتر بدانید. پس این مقاله را بخوانید.

پدر و مادری روحانی مسیحی، او را تربیت کرده و پرورش دادند

بسیار شگفت آور و تعجب برانگیز است که کیتی پری چگونه چنین مدل و احساس منحصر به فردی را در موسیقی برای خودش ایجاد نموده است. شاید این امر به دلیل آن باشد که او دور از پدر و مادر خویش و با گوش دادن به موسیقی انجیلی رشد کرده و بزرگ شده است؛ علیرغم این حقیقت که او خوانندگی را با خواندن در موسیقی کلیسایی آغاز نمود. او به خلق موسیقی که افراد دیگر را تکان می‌داد پایان داد، بدون آنکه کوچکترین اشاره ای به موعظه پذیر بودن آهنگ های خود داشته باشد. او هفت سال را با شکست در کسب موفقیت با نام خود در چنین آهنگ هایی سپری نمود.

کیتی پری             
کیتی پری در کنار خانواده

 همسرش را اولیّن بار در یک نمایش کامیو ملاقات کرد

مکان های زیادی وجود داشت که کیتی می‌توانست در آنها همسر آینده اش را ملاقات کند، امّا در یک نمایش کامیو با فیلم 2009 راسل برند، این اتفاق رخ داد؛ فیلمی ‌با عنوان او را به یونان ببر. چه چیزی سبب شد تا این مرد، با این خوش شانسی روبه رو شود؟ جدا از نزدیک بودن با این نماد پاپ، نقشهای این دو در این فیلم، آنها را برای یکدیگر جذّاب ساخت. کتی ادّعا نمود که او احساس فوق العاده ای داشت، هنگامی‌که چون حیوانی دست آموز، جست و خیز کنان از پله ها پایین می‌آمد و در چنین حالتی فیلم برداری انجام شد. آیا می‌توانید مشت زن (Thumper) را تصوّر کنید، خرگوشی که تلو تلو خوران از بمبئی می‌آمد؟ 

نکته‌ای که در مورد کیتی پری نمی‌دانستید‍‍
کیتی پری و همسرش


به جای نام نامزد خویش، بخشی از یکی از ترانه هایش را داخل حلقه نامزدی اش حک نمود

همواره این طور معمول است که داخل حلقه نامزدی، نام فرد دیگری حک شود. با این وجود، در مورد کیتی پری قضیه متفاوت است. او تصمیم گرفت تا بخشی از یک ترانه را در داخل حلقه حک نماید و احساس خود را به همسرش به روشی متفاوت نشان دهد. در حالیکه عدّه کمی‌ از متن این ترانه آگاه اند، امّا همه می‌دانند که عنوان آهنگ "آیا تو همان شخصی هستی که من منتظرش بودم" است و توسط خواننده استرالیایی، نیک کِیو خوانده شده است. در اینجا بخش هایی را که حک شده است آورده ایم؛ شاید تعجب کنید که این همه خط چطور در داخل یک حلقه حک شده اند!!!

 حلقه ی نامزدی کیتی پری
حلقه ی نامزدی کیتی پری

 احساس کرده بودم که دختر تو می‌آیی، همان طور که به من نزدیک می‌شدی،

می‌دانستم که مرا پیدا می‌کنی، زیرا مدّت ها بود که در اینجا آرزویت می‌کردم،

آیا این سرنوشت من است؟ این گونه پدیدار خواهی شد؟

خود را در پالتویی پوشانده، با اشک هایی در چشم؟

پالتویت را در آور و آن را بر روی زمین بیانداز،

آیا تو همان شخصی هستی که من منتظرش بودم؟

برخی از او رویگردان شده اند

اگر واقعا فردی وجود داشته باشد که از ارتباط با کیتی پری واقعا احساس پشیمانی نماید، کسی نیست جزء کمپانی کلمبیا ریکوردز. آیا می‌دانید که کیتی پری در سال 2004 با این کمپانی قراردادی را امضاء نمود، امّا پس از یکسال این ارتباط قطع شد؟ دلیل این رویگردانی از او چه بود؟ ایده های دو طرف در رابطه با خوانندگی کیتی پری بسیار با یکدیگر متفاوت بود و تا حدّی متعارض گونه. امّا به تازگی این طور به نظر می‌رسد که این کمپانی از اینکه نسبت به استعدادهای کیتی تردید کرده بود، بسیار متاسف است.

کیتی پری
کیتی پری


دوره نامزدی کوتاه مدّت

منظره ای زیبا را تصور کنید که در آن، دو عاشق در بالای یک فیل نشسته اند و صحنه آتش بازی را در هند در سال جدید مشاهده می‌کنند. هر زنی عاشق داشتن چنین صحنه ای برای خود است، کتی نیز مستثناء نیست. همسر او راسل، در صحنه ای مشابه در سال 2009، از او خواستگاری کرد. در این خواستگاری او از روی فیل سقوط کرد و به طوری متفاوت پیشنهاد خود را مطرح کرد. او بسیار هوشمندانه در چنین صحنه ای گرفتار شد.

نامزدی کوتاه مدت کیتی پری
نامزدی کوتاه مدت کیتی پری


گربه او وبلاگ شخصی خودش را دارد

شریک کیتی در جنایت، کیتی پوری است، که وبلاگ شخصی خودش را دارد و این وبلاگ بسیار مورد توجّه کودکان و نوجوانان قرار دارد. این گربه حتّی نامزد دریافت جایزه بهترین حیوان خانگی یک فرد مشهور از سوی نوجوانان در سال 2009 شد.

کیتی پری و گربه ی شخصی اش
کیتی پری و گربه ی شخصی اش


نظرات شخصی اش درباره دیگران، واقعا برایش گران تمام شده است

هنگامی‌ که کیتی پری خود را مدل لاغرتر لیلی آلن و مدل چاق تر ایمی ‌واینهاوس توصیف نمود، لیلی آلن او را واقعا متهم نمود و کتی را تهدید کرده که شماره همراه شخصی اش را افشا خواهد کرد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1390/12/7katy.jpg

 او برای در معرض دید قرار گرفتن کار می‌کند و می‌خواند

یکی از بهترین چیزهایی را که می‌توان به طرز تفکر کیتی پری نسبت داد، خوش بینی اوست. این خواننده حتّی قبل از برگزاری تور رویایی خود در کالیفرنیا، در چندین صحنه و با خوانندگان دیگر به اجرا پرداخت. اگر این اجراها عطش او را نمی‌خواباند، در چند موزیک ویدئو نیز حضور می‌یافت و خود را نشان می‌داد. ممکن است این کارها او را خسته و ناامید کند، امّا او به خوبی از پس چنین کارهایی بر می‌آید.

تصاویر کیتی پری
تصاویر کیتی پری


این تاثیرات موسیقی بود که او را خلق کرد

اگر فکر می‌کنید که کیتی پری برای خودش هم کمی‌ عجیب است، صبر کنید تا آگاه شوید که منبع الهام او برای ظاهر، رفتار، شخصیت و البتّه، موسیقی، چه کسی بوده است. ما آلانیس موریسِت را به خاطر آلبوم مشهورش (Jagged Little Pill) می‌شناسیم و اینکه چگونه این آلبوم میلیون ها نفر را تحت تاثیر خودش قرار داد، و این به خاطر رویکرد خاص او به موسیقی بود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1390/12/9katy.jpg

امّا در رابطه با دیگر خواننده های زن راک چطور؟ درباره سیندی لوپر، پَت بناتار، جوان جِت، و شرلی منسون؟ جدا از نام های این افراد در رابطه با ترانه و موسیقی، آنها همچنین احساس یک خواننده راک را وارد ترانه ها و صدایشان کرده اند. اگر فکر می‌کنید که همه تاثیرگذاران دختر بوده اند، باید از فردی مرکوری نام ببریم که تاثیری کامل را بر حرفه کاری کیتی پری، بر جای گذاشت. در مورد یک ترکیب دیوانه کننده صحبت کنید! آیا اشاره کردیم که کوئین نیز الهام بخش دیگری بوده است؟

 نام قانونی او بسیار شبیه به نام کیت هیوستون است

هنگامی‌که او متولّد شد، نام قانونی کاترین هیوستون را برایش انتخاب کردند. با انتخاب نام خودمانی کیتی، نام او بسیار شبیه نام کیت هیوستون شد، که ممکن است نزد دیگران بسیار عجیب و گیج کننده باشد. با این همه، آنها را نمی‌توان مثل دو خواهر با یکدیگر اشتباه گرفت؛ زیرا هر یک کاملا متفاوت از دیگری  می‌باشد.

کیتی پری

 

بیشتر بدانید : خواننده هایی که با مشکلات روحی و افسردگی می جنگند + عکس

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture  
اختصاصی سیمرغ