ناشنیده‌ های بسیار جالب از ستاره‌ های موسیقی!
شرکت تولید عروسک‌های باربی ماتل، عروسک‌هایی از یک عروس و داماد معروف تولید کرده‌اند که مشتری زیادی پیدا کرده. این عروس و داماد کسی نیستند جز...

مطالب خواندنی درباره ستارگان دنیای موسیقی

خواننده گروه یوتو

• خواننده گروه یوتو برای افزایش قدرت خوانندگی‌اش، آب نمک را از راه بینی قرقره می‌کند. روزنامه دیلی میرور انگلیس به نقل از مربی آواز بونو نوشت:" آب نمک یک ضد عفونی کننده طبیعی است که مجاری تنفسی را ضد عفونی می‌کند. این کار در واقع یک تکنیک خوانندگی است که قدرت خواندن نت‌های بالاتر را افزایش می‌دهد و در صبح‌ها که آمادگی خواندن ندارید، صدای شما را باز می‌کند." یوتو که قرار است اوایل سال 2009 آلبوم بعدی خود را منتشر و یکی دو ماه بعد از آن تور جهانی خود را آغاز کنند، از سوی مدیر برنامه‌هایشان دستور گرفته بودند که در طول تابستان با تمرین و رژیم غذایی وزن کم کنند تا برای تورشان چاق نباشند! آن وقت بونو بیشتر تابستان را بر روی قایق تفریحی اش در آب‌های فرانسه  به همراه هنرمندانی چون رابرت دنیرو، براد پیت و آنجلینا جولی خوش گذراند!

لئونالوئیس

• لئونالوئیس ستاره تازه موسیقی پاپ، آهنگی را به همراه 14 ستاره زن پاپ خوانده است. این آهنگ که " پاشو بایست" نام دارد، یک آهنگ خیریه است که برای یک موسسه حمایت از بیماران سرطانی ساخته شده و برای دانلود بر روی اینترنت قرار گرفت. در این آهنگ خوانندگانی چون ماریا کری، بیانسه، ریحانا، فرگی، شریل کرو، مری جی بلایژ، کری آندروود، ناتاشا بدینگفیلد و ... با لوئیس همخوانی کرده‌اند. آنها همچنین در یک شوی تلویزیونی که به همین مناسبت برگزار شد، شرکت کرده و آهنگ را به صورت زنده اجرا کردند که این شو از سه شبکه به صورت مستقیم پخش می‌شد. در این شو هنرمندان دیگری چون مریل استریپ، ریز ویترسون و ... نیز حضور داشتند.

لارس اولریش

• لارس اولریش گفت ترک کوکائین در اثر راهنمایی‌ها و کمک‌های نوئل گالاگر ( خواننده اویسیس) بوده است. درامر متالیکا گفت که برای این کار از متد نوئل استفاده کرده و علاوه بر این او یکی از هواداران پرو پا قرص اویسیس است:" دو سال پیش بود که یک روز از خواب بیدار شدم و به خودم گفتم، این آشغال چیست که مرا اسیر خود کرده، لعنت به آن! پس تصمیم گرفتم که ترکش کنم و وقتی نوئل را دیدم که به راحتی آن را کنار گذاشت، گفتم پس من هم می‌توانم و توانستم."

پاریس هیلتون

• پاریس هیلتون خبر داد که یک ابر قهرمان کارتونی دارد براساس شخصیت او خلق می‌شود. استن لی که در خلق اسپایدرمن برای MTV است. وارث هتل‌های زنجیره ای هیلتون، جزئیات بیشتری از این شخصیت فاش نکرده اما گفته عاشق نامرئی بودن است و احتمالا این شخصیت کارتونی چنین ویژگی باید داشته باشد. پاریس که به تازگی در یک اظهار نظر عجیب و غریب گفته " اگر رئیس جمهور شود، می‌دهد کاخ سفید را صورتی کنند!" به هر حال در هر رشته و شغلی سرکی کشیده است. از خوانندگی و بازیگری گرفته تا نویسندگی و راه اندازی خط تولید عطر، کفش، لباس ورزشی و ....

 ری مانزارک و رابی کریگر

• ری مانزارک و رابی کریگر ( موسسین گروه دورز) از این پس حق ندارند با نام این گروه فعالیت کنند. این رای را دادگاه عالی کالیفرنیا صادر کرده که طی آن این دو نمی‌توانند هیچ اسمی ‌که شامل "دورز" باشد برای گروهشان انتخاب کنند و یا جیم موریسون را به آن نسبت دهند. آنها چند سالی بود که با نام "دورز قرن 21" کار می‌کردند. اما مشکل از آنجا شروع شد که جان دنسمور (از اعضای اصلی گروه) را اخراج کردند. او هم با خانواده جیم موریسون دست به یکی کرد و جلوی فعالیت آنها را گرفت. دادگاه همچنین رای داده که از مبلغ 8  میلیون دلاری که کریگر و مانزارک از تور جهانی شان کسب کردند، 5 میلیون دلار را به عنوان خسارت و جریمه به دنسمور و خانواده موریسون پرداخت کنند. این دو از این پس به صورت قانونی با نام "سواران توفان" ( براساس نام یکی دیگر از آهنگ‌های معروف  دورز) فعالیت خواهند کرد.

کیت وینسلت

• کیت وینسلت قرار است در فیلمی‌ که درباره جان لنون ساخته می‌شود، نقش مادر لنون (جولیا) را بازی کند. کارگردانی این فیلم را سام تیلروود بر عهده دارد و فیلم قرار است درباره سال‌های نوجوانی و جوانی لنون باشد. جان لنون پیش خواهر ناتنی جولیا (می‌می) بزرگ شد که احتمالا نقش او را امیلی واتسون بازی خواهد کرد. فیلمنامه این فیلم که توسط مت گرین‌هالگ نوشته شده، سپس به دوران آشنایی لنون با مک کارتنی و هریسون می‌پردازد و تشکیل گروه " کواری من" که نام قبلی آنها پیش از بیلتز بود. گفته می‌شود استودیوهای فیلم سازی بزرگ نظیر میراماکس و فوکوس علاقمند همکاری در این پروژه هستند.

مایکل جکسون

• مایکل جکسون حالا دیگر 50 ساله است. او که تا کنون بیش از 750 میلیون نسخه آلبوم در سراسر جهان فروخته و 13 بار برنده جایزه گرمی‌شده، در روز تولدش در مصاحبه ای تلفنی با شبکه ABC گفت:" احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم بهترین اتفاقات زندگی ام تازه از این به بعد قرار است بیفتد." مایکل که بهترین لحظات زندگی اش را زمان ساخت و انتشار آلبوم‌های "تریلر" و "پشت دیوار" می‌داند، درباره برنامه‌هایش برای جشن تولد 50 سالگی گفت :" یک کیک کوچک گرفته ام که با بچه‌هایم دور هم بخوریم و قرار است کلی کارتون ببینیم! می‌خواهم 3 فرزندم تا حد ممکن از کودکی شان لذت ببرند، بازی کنند، کارتون ببینند، سالم بزرگ شوند و همه آن کارهایی که من نتوانسته ام در کودکی انجام دهم، انجام دهند. من وقتی می‌بینم که آنها خوش می‌گذرانند، واقعا احساساتی می‌شوم!"

الویس پریسلی و پریسیلا

• شرکت تولید عروسک‌های باربی ماتل، عروسک‌هایی از یک عروس و داماد معروف تولید کرده‌اند که مشتری زیادی پیدا کرده. این عروس و داماد کسی نیستند جز الویس پریسلی و پریسیلا. این دو، روز اول می‌1967 در لاس وگاس ازدواج کردند و اگر چه ازدواج شان 5-6 سال بیشتر دوام نیاورد، حالا سوژه ساخت یک سری عروسک شده است. این عروسک‌ها از روی عکس‌های مراسم ازدواج الویس و پریسیلا ساخته شده اند و جالب اینجاست که در شب قبل از توزیع آنها، 190 نفر تا صبحدم در فروشگاهی در گریس لند صف کشیده بودند تا اولین کسی باشند که این بسته 65 دلاری را می‌خرند.

ایمی‌و اینهاوس

• ایمی‌و اینهاوس از این که آهنگ او برای سری جدید فیلم جیمز باند، در رقابت با آهنگی که آلیشیا کیز و جک وایت خوانده اند رد شد، از دست اندرکاران جیمز باند شاکی است:" من می‌خواهم ثابت کنم که آنها چه اشتباه بزرگی مرتکب شدند. من نمی‌دانم منتظر چی هستند؟ اگر یک هیت جهانی می‌خواهند، خب من برایشان ساخته ام. در حالی که چیزی که آنها انتخاب کرده اند، یک آهنگ لوس و مسخره است. من آهنگم را همزمان با انتشار آهنگ و فیلم آنها منتشر می‌کنم و منتظر می‌مانم که به این اشتباه بزرگشان اعتراف کنند!"

لیام گالاگر

• لیام گالاگر، خواننده گروه اویسیس برای آلبوم جدیدشان که ششم اکتبر منتشر می‌شود، آهنگی در مدح جان لنون نوشته است. لیام که لنون را می‌پرستد، اعتقاد دارد که با روح لنون در ارتباط است و به همین خاطر اسم پسر 8 ساله اش را لنون گذاشته! او از این آلبوم جدید، آهنگ "من خارج از زمانم" را تقدیم به جان لنون کرده است. لیام همچنین قصد دارد به زودی از انگلیس به داکوتای نیویورک و همان ساختمانی که لنون در آنجا زندگی می‌کرد و در همان جا به قتل رسید،  نقل مکان کند تا هر چه می‌تواند به روح جان لنون نزدیک تر باشد!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: مجله نسیم هراز
اختصاصی سیمرغ