فرزاد حسنی و آزاده نامداری در کنسرت فریدون آسرایی
فریدون در كنسرت تابستانی خود مهمانان بسیاری داشت كه فرزاد حسنی و آزاده نامداری نیز از این دسته بودند. فرزاد حسنی: در یك دهه گذشته، فریدون آسرایی با اجرای قطعه گل هیاهو عاشقانه ترین آهنگ...
 
 
 
 
 
 
 
فریدون در كنسرت تابستانی خود مهمانان بسیاری داشت كه  فرزاد حسنی و آزاده نامداری نیز از این دسته بودند.

فرزاد حسنی در میان برنامه روی صحنه رفت و گفت: در یك دهه گذشته، فریدون آسرایی با اجرای قطعه  گل هیاهو  عاشقانه ترین اثر را به عنوان یك میراث فرهنگی در قلب خودش ثبت كرد و برای ایرانیان خاطره های زیبایی را رقم زد و درخواست من اجرای این قطعه ماندگار در این فضا است.

این خواننده نیز پس از صحبت های حسنی افزود: گل هیاهو ترانه ای تاثیرگذار در زندگی من بود و باعث تغییر زندگی هنری ام شد.

فریدون آسرایی در میان اجرای  قطعه دوستت دارم كه در میان هواداران این خواننده پاپ بسیار پرطرفدار است، از امیر علیزاده رهبر سابق اركستر خود دعوت كرد تا در بخش آذری این قطعه او را همراهی كند.

مجید مشیری، مهرداد نصرتی، یاحا كاشانی، امیر علیزاده، امیر مسعود هفت رنگ، احسان حاجیان، رضا تبریزی و سید علی ضیاء دیگر مهمانان آسرایی در كنسرت تابستانی او بودند و تهیه كنندگی این كنسرت را مجید عبدی بر عهده داشت.

اعضای اركستر فریدون را آرش مقدم نوازنده درامز، كارن زیاری كیبورد، انوشیروان تربتی كیبورد 2 ,، مجید برومند گیتار باس، پژمان فرهمند پركاشن، نیما رمضان گیتار الكتریك، اشكان موسوی ویلن و ایمن خراسانی به عنوان رهبر اركستر و نوازنده گیتار تشكیل می دهند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
اشک‌ها و لبخندهای بازیگران و مجریان مشهور در جشن نفس 92 + تصاویر
اشک‌های مادر عسل بدیعی در جشن نفس 92 + تصاویر
خواب مهناز افشار و سحردولتشاهی در پشت‌صحنه متروپل! + تصاویر
درگیری‌های عشقی زیبا بروفه و پریناز ایزدیار به بیمارستان عمل رسید
ماجرای جالب انگشتر جین استین و خواننده آمریکایی؛ یاد بگیریم!