حضور مجید انتظامی برای اولین بار در تلویزیون ایران
دومین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «اُبوایست» ساخته امیرصادق محمدی روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

مجید انتظامی در برنامه به اضافه مستند

در این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» مجید انتظامی و امیرصادق محمدی کارگردان مستند «اُبوایست» به عنوان مهمان در استودیو برنامه حضور خواهند داشت. پس از پخش این مستند ۷۰ دقیقه‌ای نیز محمدتقی فهیم و مهدی خوشگو به نقد و بررسی این اثر خواهند پرداخت. «اُبوایست» به معنی نوازنده ساز «اُبوا»، از سازهای تخصصی مجید انتظامی است و این مستند پرتره‌ای از مجید انتظامی است که به کارگردانی و نویسندگی امیرصادق محمدی در مرکز مستند سوره تولید شده است.

«به اضافه مستند» به تهیه کنندگی محمد حسین میری، کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای علی صدری نیا ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.

 مجید انتظامی در گفت‌و‌گویی اعلام کرد:
«این نخستین بار است که در برنامه‌ای تلویزیونی حاضر می‌شود و پیش از این نه قبل و نه بعد از انقلاب هیچ‌گاه وارد صداوسیما نشده است. پدرم نیز فقط یکبار بعد از انقلاب و برای حضور در برنامه‌ای درباره علی حاتمی به تلویزیون رفته بود.»


او در مورد دلیل اینکه پیش از این به تلویزیون نرفته بود، گفت:
«ما موزیسین‌ها کارمان را در سکوت انجام می‌دهیم و اهل حرف نیستیم. خود من از صبح که بیدار می‌شوم در سکوت کار می‌کنم تا زمانی که برای غذا خوردن صدایم کنند. ما مانند بازیگران نیستیم که خیلی به نور پروژکتور و میکروفن عادت داشته باشیم.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir/mehrnews.com