سریال هایی که در محرم 96 پخش خواهند شد!
شبکه های سیما همزمان با فرارسیدن ماه محرم، با تدارک چهار مجموعه تلویزیونی به استقبال عزاداری سید الشهدا (ع) می روند.

کدام سریال ها در محرم 96 پخش می شوند؟

شبکه‌های سیما در دهه اول محرم، پخش سریال‌هایی چون «پرواز در ارتفاع صفر»، «شکوه یک زندگی»، «عقیق» و «هاتف» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.

پرواز در ارتفاع صفر

یکی از سریال‌های پیش‌بینی شده شبکه یک سیما که برای پخش در ایام هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم، در نظر گرفته شده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» است. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی محمد نشاط از روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در فرحزاد تهران آغاز ‌شد. تهران لوکیشن اصلی این سریال بود و بخش‌هایی از این مجموعه نیز در پایگاه نیروی هوایی اصفهان تصویربرداری شد.

سریال شکوه یک زندگی

شبکه دو سیما هم اقدام به تولید و پخش سریالی با محوریت «تکریم مقام همسران شهدای جاویدالاثر» کرده است. این شبکه سریال «شکوه یک زندگی» به تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی و کارگردانی رضا بهشتی را به تولید رسانیده است.

سریال عقیق

 شبکه سه سیما هم مثل همیشه با دست پُر به استقبال مناسبت‌های مختلف رفته است. ماه محرم امسال سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از این شبکه پخش می‌شود. این سریال که در سکوت خبری کامل در شهرک سینمایی غزالی کلید خورده بود، به عنوان سریال شبکه سه سیما در ایام ماه محرم معرفی شده است که در حال حاضر مراحل ضبط و تصویربرداری سکانس‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

سریال هاتف

سریال «هاتف» قصه یک دبیر ریاضی پایه ابتدایی به نام علیرضا حقگو که چهل و سه سال سن دارد را روایت می کند. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است که در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی اش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند … او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir