عکس های دیدنی از سریال جدید طنز تلویزیون
 تصویربرداری «خوشنام»، همچنان در لوکیشن‌های خیابان‌های تهران ادامه دارد. به‌تازگی، صحنه‌های مسجد این سریال کمدی، جلوی دوربین رفته است

تصویربرداری سریال کمدی «خوشنام»، به مسجد رسید

 تصویربرداری سریال «خوشنام» که کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است، از روز گذشته در لوکیشن مسجد آغاز شده است و تمام بازیگران اصلی، روز گذشته جلوی دوربین رفتند. 

پشت صحنه سریال طنز خوشنام
پشت صحنه سریال طنز خوشنام

 هومن حاجی‌عبداللهی در نقش شهرام، سلمان خطی در نقش حسن‌آقا، الهه جعفری در نقش مرجان، مهری آل‌آقا در نقش مادر مرجان، مهرداد ضیایی در نقش اصلان، محسن گودرزی در نقش احمد و ... در این سریال بازی خواهند داشت.

علیرضا نجف زاده، کارگردان این سریال از پیوستن رضا فیاضی و شیوا خنیاگر به گروه «خوشنام» خبر داد و گفت: «با آماده شدن لوکیشن خانه برای ضبط سکانس های فینال، دوباره همه خانواده «خوشنام» دور هم جمع خواهیم شد.»

هومن حاجی عبداللهی در سریال خوشنام
هومن حاجی عبداللهی در سریال خوشنام

احمد زالی، تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی هم در توضیحاتی اعلام کرد: «سریال «خوشنام» با توجه به فیلمنامه‌ای که توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دوباره نویسی می‌شود، دارای لوکیشن‌های متفاوت و بازیگران مختلف است که در طول مدت تصویربرداری به ما اضافه شده و می‌شوند. شیوا خنیاگر و رضا فیاضی بازیگران جدید سریال «خوشنام» بودند که اخیرا جلوی دوربین رفتند و مجید اکبری نیز در لوکیشن مسجد به ما اضافه شد.»

سحر ولدبیگی در سریال طنز خوشنام
سحر ولدبیگی در سریال طنز خوشنام

او درباره زمان پخش این سریال نیز افزود: «مدیران محترم سیما، مدیر محترم شبکه یک و مدیر محترم گروه فیلم و سریال شبکه یک در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.»

 

بیشتر بدانید : حمید لولایی و هومن حاجی عبداللهی در طنز خوشنام + عکس

بیشتر بدانید : گریم هومن حاجی عبداللهی با سر و روی خونین + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir