برلوسکنی متهم است که درست در شب سال نو گذشته میلادی نیز چنین مهمانی خاص خانم ها را برگزار کرده و در میان دعوت شدگان دختری به نام نوئمی لیتزیا حضور داشته که...

یک رسوایی تازه برای نخست وزیر ایتالیا. او متهم شده که در یک مهمانی شب سال نو 50 دختر زیبای ایتالیایی را به ویلای خود دعوت کرده است.
مهمانی گرفتن برای 50 دختر جوان در شب سال نو میلادی، جدید ترین اتهامی است که سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا با آن مواجه شده و برای او یک رسوایی تازه به بار آورده است.
هفته نامه لواسپرسو ایتالیا که یکی از معتربرترین نشریات این کشور است و خوانندگان زیادی نیز دارد دیروز با افشای این خبر عنوان مطلب خود را " حرمسرای برلوسکنی " انتخاب کرد. 
روزنامه دیلی میل انگلیس نیز روز جمعه عصر با استناد به این گزارش نوشت: " نخست وزیر ایتالیا که هنوز از اتهامات اخیرش در خصوص داشتن رابطه غیر متعارف با یک دختر 18 ساله به نام نوئمی لیتزیا مبرا نشده و حواشی آن را از خود دور نکرده اکنون به چالش جدیدی فراخوانده شده که می تواند معضل حیثیتی جدیدی برای او به ارمغان آورد. "
بر اساس آنچه هفته نامه لو اسپرسو در یک مقاله شش صفحه ای نوشته، نخست وزیر 72 ساله ایتالیایی 50 دختر زیبا و جوان ایتالیایی را به یک مهمانی در شب سال نو دعوت کرده و خود نیز در میان آنها حاضر بوده است.
چند ساعت پس از این افشاگری، برلوسکنی  دیروز با انتشار بیانیه ای اتهامات خود را تکذیب کرد و ادعا کرد اگر اتهام رابطه داشتن او با نوئمی ثابت شود از پست نخست وزیری کناره گیری خواهد کرد.
این در حالی است که این هفته نامه ادعا کرده است عکس هایی را که مربوط به این مهمانی رسوا در شب عید سال 2007 بوده در اختیار دارد و ادعا کرد این مهمانی در ویلای زیبای او در ساردینیان برگزار شده است.
مهمانی باشکوه آقای نخست وزیر برای خانم های زیبا که شب سی و یکم دسامبر برگزار شده بود نهایتا با برگزاری یک مراسم آتش بازی وسیع به پایان می‌رسد و مهمان ها که متشکل از بهترین و مشهورترین مدل ها، بازیگران سینما و دختران زیبای جویای نام بوده اند پس از گذراندن" یک شب رویایی با ثروتمند ترین و قدرتمندترین مرد ایتالیا" به منازل خود باز می‌گردند.
این هفته نامه حتی اسم برخی از این خانم ها را که در تلویزین مشغول به کار هستند را ذکر کرده است که یکی از آنهاخانمی به نام دو آنجلیس است که او دوماه قبل از این به خاطر مکالمه ای که با او داشت به تحقیقات قضایی فراخوانده شده بود.
در همین حال برلوسکنی هنوز متهم است که درست در شب سال نو گذشته میلادی نیز چنین مهمانی خاص خانم ها را برگزار کرده و در میان دعوت شدگان دختری به نام نوئمی لیتزیا حضور داشته که در آن زمان شاید حتی سن او از 17 سال نیز کمتر بوده است. با این همه برلوسکنی متهم است که رابطه ای بسیار نزدیک با این دختر برقرار کرده . موضوعی که چندماه بعد منجر به اعتراض شدید همسر 52 ساله او ورونیکا لاریو و نهایتا درخواست طلاق او از برلوسکنی شد.
برلوسکنی روز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران در رم در خصوص داشتن رابطه با این دختر 18 ساله که در آن سال هنوز به این سن نرسیده بوده گفت اگر شما می‌خواهید به من بگویید که با یک دختر زیر سن قانونی رابطه داشته ام من با قاطعیت می‌گویم که اینطور نیست.
اوسپس جان بچه هایش را قسم خورده و گفته است اگر ثابت شود که من دست به چنین کاری زده ام یک دقیقه بعد از آن استعفا می دهم.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: kamyabnews.com
 
مطالب جالب دیگر:
5دلیلی که باعث می‌شوند از روبات‌ها واقعا ترسید! (+عکس)
کوتاه و عجیب از مرد پلنگی!! (+عکس)
رابطه اسرار آمیز جرج کلونی با یک پیشخدمت رستوران!
زنی با چشمانی عجیب و ترسناک! (+عکس)
لباس تنگ بخرید تا لاغر بشید!!