مباحث داغ پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران و حوادث متعاقب آن به میان بازیگران سرشناس هالیوود و سینمای آمریکا نیز رخنه کرده است...

مباحث داغ پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران و حوادث متعاقب آن به میان بازیگران سرشناس هالیوود و  سینمای آمریکا نیز رخنه کرده است.
«آشتون کاچر» (Ashton Kutcher)، هنرپیشه آمریکایی و همسر «دمی مور»، در اظهارنظری پیرامون حوادث اخیر ایران گفت: "آمریکا باید دست های خود را از ایران دور نگه دارد و در امور این کشور دخالتی نکند تا مبادا وضعیتی همچون وضعیت عراق بر ایران حاکم شود".
این بازیگر آمریکایی اضافه کرد: "با درنظر گرفتن سرانجام مبارزه برای آزادی در عراق ، من تصور می‌کنم آمریکا نباید الان دخالتی در ایران بکند".
اظهارات بازیگر فیلم «Just Married» پس از آن عنوان شد که طی چند روز اخیر به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران اعتراضاتی در این کشور برپا شد.
 
 
همچنین «دمی مور» همسر کاچر با ابراز نگرانی از وضعیت جاری در ایران نوشت: "قلب من به درد آمده است".
كريستوفر اشتون كاچر، متولد فوريه 1978، يك بازيگر آمريكايي و تهيه‌ كننده تلويزيون است. او قبلا مانكن بوده است. آغاز شهرت كاچر به اواخر دهه نود ميلادي باز مي‌گردد. در آن زمان او با بازي در نقش "مايكل كلسو" در سريال تلويزيوني "آن برنامه دهه هفتاد" به چهره‌ای سرشناس بدل و از آن پس بازيگر نقش‌های اول فيلم‌های هاليوود شد. کاچر و دمی مور در سپتامبر 2005 با یکدیگر ازدواج کردند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
مردی که بعداز 30سال هنوز چهره همسرش را ندیده است!!
جالب‌ترین طلاق‌های انجام شده!!
طوطی سخنگو، مرد هوس‌باز رو لو داد!!
جسیکا آلبا حین چسباندن پوسترتبلیغاتی دستگیر شد‍!
کوتاه و خواندنی از بنیامین (2)
دمپایی مخصوص شب! (+عکس)