مراسم یادبود مایکل جکسون خواننده پاپ صبح دیروز سه شنبه به وقت محلی در استیپلزسنتر لس آنجلس برگزار شد...

مراسم یادبود مایکل جکسون خواننده پاپ صبح دیروز سه شنبه به وقت محلی در استیپلزسنتر لس آنجلس برگزار شد؛ مراسمی که به خاطر مرگ ناگهانی او در 50 سالگی با جنجال ها و حاشیه های فراوانی همراه بود و برای مدتی هرچند کوتاه اخبار مربوط به دلایل مرگ جکسون، رسوایی های او و بدهی هایش را در حاشیه قرار داد. دراین مراسم برخی اعضای خانواده و دوستان نزدیک مایکل جکسون، احساسات متفاوتی نسبت به خاکسپاری او نشان دادند.  مادر دو فرزند مایکل که در ابتدا قرار بود در مراسم شرکت کند، در بیانیه ای از تغییر عقیده خود خبر داد و علت این امر را چنین بیان کرد: «احساس می‌کنم حضور من چندان ضروری نیست.» برخی از دوستان نزدیک او نیز از حضور در این مراسم اجتناب کردند. این در حالی است که طبق گزارش‌ها هر ساعت 600 اتومبیل به محوطه وارد شده است.

پایگاه اینترنتی ebay که محلی برای فروش بلیت‌هایی ارزشمند مثل بلیت حضور در این مراسم است، دیروز اعلام کرد برای مقابله با فروش احتمالی بلیط از سوی دارندگان آن، هرگونه پیشنهاد خرید و فروش در این زمینه را غیرفعال کرده است.

روز جمعه 6/1 میلیون نفر به صورت آنلاین برای دریافت بلیت حضور در مراسم یادبود جکسون در استیپلز سنتر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 8750 نفر روز یکشنبه به طور تصادفی انتخاب شدند.
این حضور گسترده هواداران جکسون باعث نگرانی مسوولان شهر لس آنجلس شده بود؛ در حالی که جان پری یکی از اعضای شورای شهر از مردم خواست در خانه بمانند و مراسم را از تلویزیون ببینند. جکسون چند ساعت پیش از آغاز مراسم در مراسمی خصوصی در فورست لاون در هالیوود هیلز به خاک سپرده شد و شبکه های NBC، ABC، CBS، CNN و MSNBC و مراسم یادبود جکسون را به طور زنده پوشش دادند. مایکل جکسون روز 25 ژوئن بر اثر ایست قلبی در خانه اجاره‌ای خود در لس آنجلس درگذشت. طرفدارانش از او به عنوان سلطان پاپ یاد می کنند و آلبوم «تریلر» او پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی است. همچنین به گزارش دیروز سایت «مترو»، از شاهین جعفر قلی، نوجوان ایرانی که در برنامه britain,s got talent به جهانیان معرفی شد، دعوت شد تا به لس آنجلس سفر کرده و در مراسم خاکسپاری مایکل جکسون آهنگ بخواند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: noandish.com
 
مطالب جالب دیگر:
مرگ یک دختر به خاطر حفظ حجاب!
نرم افزار جالب دروغ سنج - جاوا
مرگ مایکل جکسون آب سردی برای هتل‌داران!
تصاویر تمام زنان صدام + مدت زمان ازدواج‌ها
اولین" کافي شاپ" ويژه بانوان محجبه!
ثروتمندترین زن اسرائیل: از آسمان به من وحی می‌شود! (+عکس)