پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ مایکل جکسون، ستاره موسیقی پاپ را قتل تشخیص داده است...
 
پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ مایکل جکسون، ستاره موسیقی پاپ را قتل تشخیص داده است. مایکل جکسون، ماه ژوئن در سن پنجاه سالگی در خانه خود در لس آنجلس در اثر ایست قلبی درگذشت. گزارش پزشکی قانونی لس آنجلس که به هفته ها حدس و گمان درباره مرگ آقای جکسون پایان داد، علت مرگ او را مسمومیت با پروپوفول که یک داروی بیهوشی است و مسکنی به نام لورازپام عنوان کرده است.
پلیس، پزشک شخصی مایکل جکسون را بازجویی کرده است ولی از او به عنوان مظنون نام نبرده است.
گزارش پزشکی قانونی می‌نویسد: "علت مرگ مسمومیت حاد با پروپوفول تشخیص داده شده است." بر اساس این گزارش، مجموعه ای از داروهای میدازولام، دیازپام، لیدوکائین، لورازپام و افدرین در خون مایکل جکسون دیده شده است. متن کامل گزارش سم شناسی پزشکی قانونی درباره علت مرگ مایکل جکسون به درخواست پلیس و دادستان لس آنجلس منتشر نشده است.
وکیل پزشک شخصی مایکل جکسون خواستار انتشار گزارش کامل سم شناسی است. ادوارد چرنوف وکیل دکتر کانراد مورای خواستار انتشار غلظت دقیق همه داروهای اعلام شده در خون مایکل جکسون شده است. خبرگزاری رویترز، به نقل از پلیس لس آنجلس گزارش کرده که گزارش سم شناسی احتمالا به دادستانی ارجاع می‌شود تا کیفرخواست جنایی صادر شود.
پیش تر گزارش هایی به نقل از دکتر مورای، پزشک شخصی آقای جکسون منتشر شده بود که از تجویز دارو پروپوفول برای درمان مشکل بی خوابی او خبر می‌داد. مایکل جکسون سوم سپتامبر در مراسمی خصوصی در حومه لس آنجلس دفن می‌شود. پیش تر قرار بود مراسم تدفین او در روز تولدش در بیست و نهم اوت برگزار شود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
هنگام قطع برق روزه نگیرید!!
ترس بی‌نهایت جنیفر لوپز از تاریکی!!
تی‌شرت‌های امریکایی: اسلام از شیطان است آمده است! (+عکس)
چرا گوش‌های فیل بزرگ است؟!
اولین كسی كه بستنی خورد که بود و بستنی چگونه ساخته شد؟!
عجيب ترين وصيت نامه‌ها!! (+عکس)
به دو سوال اخلاقی زیر پاسخ دهید سپس نتیجه آن را مشاهده نمایید!!
سن دقیق و محل تولد 85 هنرمند کشور