نويسنده در كتاب شرح داده كه چگونه برلوسكونى به دروغ به همسرش گفته بود براى شركت در يك جلسه مهم به ناپل رفته ولى بعد، از مراسم جشن تولد يك دختر نوجوان سر درآورد...
 
انتشار كتاب «تمايلات ورونيكا» كه به بررسى نظرات «ورونيكا لاريو» همسر «سيلويو برلوسكونى» نخست وزير ايتاليا مى‌پردازد، انتظار مى‌رود تا موج جديدى را عليه برلوسكونى و رسوايى اخلاقى‌اش برانگيزاند.
روزنامه ايتاليايى «كوريرا دلاسرا» در حال چاپ بخش هايى از كتاب «تمايلات ورونيكا» است كه در آن وى به بيان ديدگاه‌هايش درباره برلوسكونى پرداخته است.
ورونيكاى ۵۰ ساله، همسر دوم برلوسكونى به خاطر رفتارهاى نامتعارف و نيز رسوايى اخلاقى همسر ۷۰ ساله اش، خواستار جدايى از او شده است.
«ماريا لاتلا» نويسنده كتاب «تمايلات ورونيكا» از دوستان خانوادگى همسر و خود برلوسكونى محسوب مى‌شود و به عنوان روزنامه نگارى شناخته شده در روزنامه ايتاليايى «كوريرا دلاسرا» كار مى‌كند.
او در كتاب خود، ورونيكا همسر دوم برلوسكونى را زنى عقلايى، فردى محتاط و داراى حس قوى خانواده دوستى معرفى كرده است. البته گفته مى‌شود ورونيكا عقايد خاصى هم دارد از جمله اينكه مردان ايتاليايى را سر به هوا مى‌نامد. با اين وجود نويسنده كتاب سعى كرده از اين زن ايتاليايى مدل تصويرى متعارفى ارائه كند.
اين كتاب كه در ايتاليا به بازار خواهد آمد در واقع زندگينامه ورونيكا محسوب مى‌شود و بر اساس مصاحبه‌هاى شخصى نويسنده با ورونيكا برلوسكونى كه ۱۹ سال همسر وى بوده، نوشته شده است.
روزنامه تايم نيز چند روز پيش بخش‌هايى از كتاب را منتشر كرد. نويسنده در كتاب شرح داده كه چگونه برلوسكونى به دروغ به همسرش گفته بود براى شركت در يك جلسه مهم به ناپل رفته ولى بعد، از مراسم جشن تولد يك دختر نوجوان سر درآورد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
شب رفتنت آرزو می‌کنم...! «فرزاد حسنی»
نتی‌ویروس چطور کار می‌کند؟
دختر شایسته سال 2009 انتخاب شد! (+عکس)
اعتراف فقط و فقط با یک لیوان آب! (+عکس)
علت تفاوت‌های زنان و مردان در خنداندن دیگران!
مردی که زن بود یا زنی که مرد؟! (+عکس)