1ـ لغو آیتم دوربین نود. 2ـ تهیه کننده فرد دیگری باشد و فردوسی پور فقط مجری باشند. 3ـ همگام بودن برنامه با منشور اخلاقی سازمان لیگ...
 
اواخر لیگ هشتم بود که طاقت مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال از انتقادات برنامه نود تمام شد و مخالفت خود را با ماهیت انتقادی این برنامه اعلام کردند.
به نوشته خبر ورزشی، همان زمان، شایعات پیرامون تعطیلی همیشگی برنامه نود، نقل محافل ورزشی شد و کم کم با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر و پخش نشدن این برنامه، این شایعه جدی‌تر شد، اما مسئولان سازمان صدا و سیما در مصاحبه‌های متعدد خود، با آوردن بهانه‌هایی از جمله مسافرت فردوسی پور همراه با خانواده‌اش، همه این شایعات را تکذیب کردند و از آغاز به کار دوباره این برنامه پر مخاطب یک هفته پیش از آغاز لیگ نهم خبر دادند.

هفته‌ها بدون برنامه نود گذشت و همه علاقه‌مندان به این برنامه منتظر بودند با شروع هفته لیگ نهم، شاهد آغاز به کار دوباره این برنامه باشند، ولی حضور نداشتن دوربین نود در ورزشگاه‌ها، باعث شد تمام این تصورات از بین بروند و همه منتظر بهانه جدید مسئولان برای پخش نشدن این برنامه محبوب و پرمخاطب باشند.
بهترین بهانه‌ای که می‌شد برای پخش نشدن نود به مخاطبانش ارایه کرد، آماده نبودن دکوراسیون جدید این برنامه بود که از هفته اول به خورد علاقه‌مندان داده شد، اما آیا به راستی، تنها مشکل پخش نشدن برنامه نود، دکور بود یا موارد دیگری هم وجود دارد؟!

یکی از کسانی که در جریان تمامی رخدادهای چند وقت اخیر است، در این باره چنین توضیح می‌دهد:
«بله، دکور جدید برنامه آماده نیست، ولی این موضوع، تنها به سه هفته پیش مربوط می‌شود که از آن زمان قرار شد، دوباره برنامه روی آنتن برود. پیش از این مشکلاتی وجود داشت و اصلا عادل تمایلی برای پخش دوباره برنامه‌اش نشان نمی‌داد و هم‌اکنون پیش تولید و تیتراژ جدید برنامه آماده شده است و با آماده شدن دکور، دیگر مشکلی برای پخش برنامه وجود نخواهد داشت».

مشکلاتی که با این فرد از آنها سخن می‌گوید، چیست؟
1
ـ لغو آیتم دوربین نود
2
ـ تهیه کننده فرد دیگری باشد و فردوسی پور فقط مجری باشند
3
ـ همگام بودن برنامه با منشور اخلاقی سازمان لیگ
4
ـ توجه کمتر به حاشیه‌ها
5
ـ تغییر زمان پخش برنامه از دوشنبه به پنجشنبه

همین فرد آگاه درباره مشکلات بالا می‌گوید: «عادل به هیچ عنوان پخش برنامه با تهیه کنندگی فرد دیگری را نپذیرفت و پس از سخنان فراوان، مسئولان را متقاعد کرد برنامه با همان رویکرد گذشته و تهیه کنندگی و اجرای خودش روی آنتن برود. البته هنوز درباره لغو آیتم دوربین نود تصمیم‌گیری نشده و در جلسه‌ای که یک هفته پیش از آغاز رسمی این برنامه برگزار می‌شود، پیرامون آن تصمیم‌گیری خواهد شد. در مورد منشور اخلاقی هم اگر دقت کرده باشید، هر ساله رویکرد این برنامه به حاشیه‌ها نسبت به گذشته کمتر شده و امسال نیز این منشور قطعا روی عادل و برنامه نود تأثیرگذار خواهد بود. ضمن آنکه برنامه به خاطر پیدا کردن مخاطب خاص خود، همان دوشنبه شب‌ها پخش خواهد شد و اصلا امکان تغییر زمان پخش آن وجود ندارد و خود فردوسی پور شدیدا با این موضوع مخالف است.

خوشبختانه خبرهای خوبی از استودیو پخش نود شنیده می‌شود و عادل و همکارانش دیروز به دنبال صحنه‌هایی چهار هفته اول لیگ نهم از جمله قطع برق ورزشگاه‌ها، گاز گرفتن بازیکن راه‌آهن توسط هافبک خارجی ملوان، درگیری خداداد عزیزی با لیدرهای تماشاگران اهوازی، اشتباه سعید مظفری زاده برای دادن کارت قرمز به شیث رضایی و... بود تا در آغاز دوباره برنامه نود، مروری کوتاه به سوژه‌های از دست رفته داشته باشد.
دیروز عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد، مخاطب تلویزیون در چند وقت اخیر به کمتر از 40 درصد کاهش یافته است.
مطمئنیم با آغاز دوباره برنامه نود و باقی ماندن رویکرد انتقادی این برنامه، تلویزیون بار دیگر مخاطب از دست رفته‌اش را به دست خواهد آورد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
همسر برلوسكونی از او انتقام می‌گيرد!!
نصاویر بارداری جنیفر لوپز در فیلم جدیدش! (+جدیدترین عکس دوقلوها)
5 رینگتون جدید فوق العاده با کلاس با صدای گیتار
واکنش‌های بسیار عجیب حامد بهداد در نشست مطبوعاتی نمایش تازه‌اش!! (+عکس)
دختر 18 ساله‌ "ملکه جمال اخلاق" !
می‌دونی نوشابه با یک تکه گوشت چیکار می‌کنه؟! (+عکس)
شب رفتنت آرزو می‌کنم...! «فرزاد حسنی»