دفاع کیم کارداشیان از خواهر ثروتمندش کایلی جنر
کیم کارداشیان به حمایت از خواهرش کایلی جنر پرداخت و او یک دختر سختکوش معرفی کرد.

دفاع کیم کارداشیان از خواهرش

هفته گذشته مجله فوربز اعلام کرد که کایلی جنر، مدل 20 ساله آمریکایی ثروتمندترین تین‌ایجر خودساخته جهان است و به زودی به اولین تین‌ایجر میلیاردر تبدیل می‌شود.

با توجه به این‌که خیلی‌ها معتقدند کایلی جنر همچون سایر خواهرهایش فقط به خاطر ثروت و جایگاهی که از سوی خانواده‌اش به او رسیده به یک دختر ثروتمند تبدیل شده است، گزارش مجله فوربز چندان به مذاق کاربران فضای مجازی خوش نیامد و کاربران بسیاری به کلمه "خودساخته" اعتراض کردند و گفتند کایلی جنر یک ثروتمند خودساخته نیست.

اکنون کیم کارداشیان به دفاع از خواهر ناتنی‌اش پرداخته است. او به مجله رفینری 29 گفته است: ساده است. همه می‌گویند کایلی خودساخته نیست ولی دخترانی وجود دارند که خانواده‌شان از خانواده کایلی ثروتمند بوده ولی نتوانسته‌اند موفقیت کایلی را به دست بیاورند.

کیم کارداشیان که نام خودش هم در لیست زنان ثروتمند مجله فوربز آمده، می‌گوید: من، کایلی و سایر خواهرانم تنها به نصیحت‌های خانواده‌مان تکیه کرده‌ایم نه چیز دیگری.

کارداشیان می‌افزاید: سخت‌کوشی، ویژگی اصلی کایلی است وگرنه او نمی‌توانست موفق باشد.

گفته می‌شود آن‌چه که کایلی جنر را در سن 20 سالگی به یک انسان ثروتمند تبدیل کرده، موفقیت برند لوازم آرایشی اوست. کایلی به حرفه مدلینگ هم مشغول است ولی در این زمینه جزو مدل‌های خیلی حرفه‌ای به شمار نمی‌رود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: iranart.ir