شایعه ازدواج  مجدد بهنوش طباطبایی بخاطر این پست!
خبر ها و شایعاتی درباره ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی بازیگر 38 ساله کشورمان منتشر شده است

بهنوش طباطبایی ازدواج کرده است؟

بار دیگر پست یک بازیگر در شبکه اجتماعی، خبرساز شده است. این روز‌ها شایعات فراوانی از پست‌ها و عکس‌هایی که بازیگران در شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند، درست می‌شود.

این بار هم این قضیه، دامن بهنوش طباطبایی را گرفته است. گویا خانم بازیگر عکسی به همراه یک شعر عاشقانه از خودش را منتشر کرده است. حالا تب و تابی در فضای مجازی به راه افتاده که طبق آن‌ها احتمالا خانم طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.


پست اینستاگرامی خانم بازیگر چه بوده است؟

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

او در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم...».

این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. البته بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او که رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد خوانده به دلیل علاقه به بازیگری وارد این حرفه شد. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی در سریال مسافری از هند در نقش کتی به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir