افشاگری جنجالی پدر بیانسه درباره آزار جنسی دخترش
 پدر بیانسه اخیرا به نکاتی تکان‌دهنده درباره زندگی دخترش اشاره کرده که تا کنون مسکوت باقی مانده بود

پدر بیانسه: دخترم قربانی آزار جنسی است

بیانسه برنده 23 جایزه گرمی و رکورددار فروش بیش از 100 میلیون آلبوم در سراسر جهان است و بدون شک یکی از تأثیرگذارترین چهره های تاریخ موسیقی پاپ محسوب می شود. اما هرگز تا کنون درباره آزار و اذیت جنسی بیانسه سخنی مطرح نشده بود.

اکنون پدر بیانسه؛ متیو ناولز به صراحت اعلام کرده که دخترش بیانسه و همکار او کلی رولند در سنین پایین تحت آزار جنسی بوده اند. متیو که به عنوان مدیر ضبط موسیقی با دخترش همکاری می کرد در این گفتگو اشاره کرد که دخترش و کلی رولند عضو گروه Destiny بودند و پس از پیشرفت این گروه همکاری هایی را با گروه های دیگر آغاز کردند.

او گفت: "آنها در آن زمان حدود 16 سال داشتند یعنی زیر سن قانونی بودند و من با صراحت می گویم که این دو دختر به طور دائم توسط دو نفر از اعضای گروه Jagged Edge مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند."

گروهی که پدر بیانسه به آن اشاره دارد، یک گروه R&B است و از موسیقیدانان سیاه پوست تشکیل شده است. البته متیو ناولز بحث تجاوز را از آزار جدا کرد و گفت، من نمی گویم دختران با تجاوزهای پیاپی رو به رو بودند، اما کاملا مطمئنم هر دو دختر بارها از سوی اعضای گروه مذکور مورد آزار قرار گرفته و دقیقا اذیت شده اند.

اصطلاح" آزار جنسی "ممکن است برای برخی به معنای تجاوز کامل باشد. من آزارهای مربوط به آنها را از توهین کلامی تا برخی رفتارهای تحقیر آمیز جنسی و یا حرکات مستهجن طبقه بندی می کنم."

تا این لحظه بیانسه، کلی و گروه jagged Edge هیچ واکنشی به روایت پدر بیانسه نشان نداده‌اند.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: entekhab.ir