صحبت های عجیب بازیگر زن بالیوودی درباره اذیت کردن شوهرش! عکس
بازیگر زن بالیوودی اظهارات عجیبی درباره اذیت کردن همسرش را بیان کرد

اظهارات جسورانه بازیگر بالیوود درباره زندگی شخصی‌اش

اظهارات جسورانه رانی موکرجی Rani Mukerji، ستاره بالیوود درباره رابطه وی با همسرش، کافی بود تا موضوع جنجالی رسانه‌های هندی شود، او گفت: با همسرش بدرفتاری می‌کند

موکرجی در مصاحبه اخیر اعتراف کرد که به همسرش توهین می‌کند، اما از عشق و دوستی هم گفت و اظهار داشت: بله، من این کار را می‌کنم. من هر روز شوهرم را نفرین می‌کنم، هر روز با او بدرفتاری می‌کنم، اما لعن و نفرینی که با عشق همراه است.

رانی درباره چگونگی مراقبت از دخترش ادیرا در برابر کنجکاوی پاپاراتزی‌ها در یک برنامه گپ به میزبانی بازیگر نها دوپیا Neha Dhupia گفت: من می‌خواهم آدیرا زندگی طبیعی داشته باشد. وقتی کسی بدون تلاش مورد توجه قرار بگیرد، نمی‌تواند در زندگی کار بزرگی انجام دهد، می‌خواهم ادیرا در مدرسه مثل بقیه بچه‌ها باشد، به همین دلیل من و همسرم ادیتیا نمی‌خواهیم دائماً او مورد توجه قرار بگیرد و از او عکس بیندازیم و منتشر کنیم.

موکرجی اضافه کرد: من همیشه به آدیرا می‌گویم او شجاع‌ترین و قوی‌ترین است و عضلات او بیشتر از پدرش می‌باشد و این را در مغزش فرو می‌کنم تا هیچ وقت کسی نتواند به او بقبولاند که قوی نیست یا به اندازه کافی قوی نیست.

او تأیید کرد که همسرش جلوی دوربین خجالتی است و عکس گرفتن را دوست ندارد و گفت: او آدم مغروری نیست و فقط نمی‌خواهد از او عکس گرفته شود. البته او پس از ازدواج این موضوع را به من گفت.


بازیگر زن بالیوودی و همسر و دخترش

بازیگر زن بالیوودی و همسر و دخترش

نکته قابل توجه این است که رانی موکرجی یکی از معدود ستاره‌های دهه گذشته بالیوود است که از گفتن حقیقت ابایی ندارد و حق‌گویی را قربانی منافع شخصی خود نمی‌کند، به همین دلیل مورد تحسین مردم هند است.

گفتنی است که این بازیگر ۴۱ ساله، سال ۲۰۱۴ با ادیتیا چوپرا ازدواج کرد و یک دختر ۴ ساله به نام ادیرا دارد.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir