بازیگر معروف فیلم تنها در خانه در کنار معشوقه
عکس جدیدی از بازیگر فیلم تنها در خانه در کنار معشوقه اش منتشر شده است

عکس جدید بازیگر معروف تنها در خانه

کودک شیطان، باهوش و شجاع فیلم تنها در خانه (Home Alone)، مکالی کالکین Macaulay Culkin به تازگی با نامزدش در یک مسابقه ورزشی ظاهر شد. مکالی و دوستش برندا سانگ Brenda Song، با لباس‌های رنگ تیم مورد علاقه‌شان Los Angeles Rams روز یکشنبه در ورزشگاه Los Angeles Memorial Coliseum دیده شدند.

مکالی ۳۹ ساله، و سانگ ۳۱ ساله، لباس‌هایی به رنگ آبی و زرد پوشیده بودند. تیم آن‌ها ۳۱ در مقابل ۲۴، تیم آریزونا کاردیلاز را برد.

سانگ کلاه کوچک با لباسی پشمی و عینک داشت و عکس‌هایش را در استوری اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: تقریباً مسابقه شروع شده‌است. سپس چند عکس هم با بازیکنان تیم انداخت.

مکالی از سال ۲۰۱۷ با سانگ در ارتباط است، او پیش از این با ستاره‌هایی مانند «میلا کانیکس» در رابطه بود و سانگ نیز پیش از این با «ترسی سایروس» برادر مایلی سایرس نامزد بود.


آقای بازیگر در کنار معشوقه اش

آقای بازیگر در کنار معشوقه اش

سانگ در مصاحبه سپتامبر با Us Weekly گفت: دوستی با مکالی شگفت‌انگیز است و افزود: نمی‌خواهم درباره زندگی شخصی‌ام حرف بزنم، اما همه چیز خوب است و من خوشحالم. پیش از این کالکین گفته بود می‌خواهد با سانگ خانواده تشکیل بدهد.


برندا سانگ در کالیفرنیا بدنیا آمده است او و خانواده اش در حاشیه‌ی لس آنجلس زندگی میکنند. برندا در نقش لندن تیپتون، دختر صاحب هتل در محصول شرکت دیزنی " The Suite Life of Zack and Cody" بازی کرده است. برندا عاشق غذا‌های بین المللی خرید و مطالعه می‌باشد.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir