بارداری غیرمنتظره سوپرمدل سرشناس از معشوقش! عکس
جی جی حدید مدل سرشناس 25 ساله اعلام کرد که باردار است و بزودی صاحب اولین فرزندش می شود

بارداری جی جی حدید از زین مالک

جیجی حدید و نامزدش زین مالک در تکاپوی برگزاری جشن تولد برای نخستین فرزند خود هستند. خبر بارداری جیجی حدید مدل معروف در حالی منتشر می‌شود که او و نامزدش پس از یک جدایی طولانی مدت دوباره با هم آشتی کردند و به تازگی عکس‌های مختلفی از آن دو در کنار یکدیگر منتشر می‌شود. جیجی حدید مدل لباس ۲۵ ساله است، و این طور که گفته می‌شود این کودک حاصل نامزدی او با زین مالک است.

بنا به گزارش TMZ این زوج هنوز از جنسیت جنین اطلاعی ندارند. در این هفته جیجی در پیج خود در اینستاگرام عکسی خانوادگی از خواهرش بلا و زین مالک را که در جشن تولد او در کنار هم بودند منتشر کرد.

جیجی حدید و زین مالک در خانه‌ی خود در پنسیلوانیا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. آن دو در مارس ۲۰۱۸ از هم جدا شدند و در دسامبر سال ۲۰۱۹ بار دیگر  در کنار هم دیده شدند و نخستین دیدار آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی رخ داد.


عکس جی جی حدید در کنار زین مالک

عکس جی جی حدید در کنار زین مالک

کاربران از این خبر غافلگیر شدند، آنها بر این باورند که ممکن است جیجی حدید پس از بارداری زیبایی خود را برای مدلینگ از دست بدهد و برخی نیز از این خبر ابراز خوشحالی کرده‌اند.

گفتنی است زین مالک خواننده بریتانیایی_پاکستانی در برادفورد یورک‌شر در غرب انگلستان متولد شد. پدرش ریشه پاکستانی_بریتانیایی دارد و مادرش پاتریشیا برنان‌مالک انگلیسی و از نسل ایرلندی‌ها است. یک خواهر بزرگتر از خودش به نام دنیا و دو خواهر دیگر به نام‌های صفا و ولیحا دارد. زین مالک پیش از این، جیجی حدید را در اینستاگرام آنفالو کرده بود و تا این اواخر هیچ عکسی از او در پیجش نداشت.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir