درخواست چندش آور بازیگر جذاب هالیوودی از مردم
نیکول کیدمن بازیگر 52 ساله از مردم خواست بخاطر ترس از کرونا, خوردن حشرات را فراموش نکنند

دعوت نیکول کیدمن از مردم برای خوردن حشرات

انتشار بیماری کرونا به همه‌ی مردم دنیا نشان داد که خوردن حیواناتی از قبیل، گربه، سگ، خفاش و حشرات تا چه اندازه می‌تواند خطرناک باشد، زیرا این موجودات حامل ویروس‌های خطرناکی‌اند که هرگز خوردن آنها پیشنهاد نمی‌شود. اینگونه موجودات علاوه بر خطرناک بودن، چندش‌آور نیز هستند.

نیکول کیدمن به تازگی گفته که خوردن حشرات یکی از لذتهای زندگی او است و بشقاب حشرات، غذای مورد علاقه او می‌باشد. او در دوران قرنطینه یک فیلم قدیمی از خود منتشر کرد و مخاطبان را به خوردن حشرات تشویق کرد. او به طور غیر مستقیم به کاربران گفت: مبادا کرونا باعث شود حشرات را از سبد غذایی خود حذف کنید.

او نگرانی‌های زیادی بابت حذف حشرات به دلیل انتشار کرونا دارد و نمی‌خواهد این همه‌گیری کُشنده روی محبوبیت خوردن حشرات در میان برخی از مردم اثر بگذارد.


او در سال ۲۰۱۸ میلادی در برنامه Vanity Fair گفت که یکی از استعدادهایش خوردن کرم، سوسک و ملخ سرخ شده است و میلیونها ببیننده را به خوردن آنها دعوت کرد و آنها را بسیار لذیذ توصیف کرد.

او در دوران قرنطینه هم فیلمی از خوردن حشرات منتشر کرد و از مردم خواست اسنک حشرات بخورند.  او در یک مصاحبه گفته بود میلیونها نفر در جهان حشره می‌خورند و من هم یکی از آنها هستم.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir