اتهام به کندال و کایلی جنر بخاطر حقوق کارگران شان
کندال و کایلی جنر این ادعا را که خط تولید پوشاک‌شان حقوق کارگران کارخانه آن در بنگلادش را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا پرداخت نکرده است، تکذیب کرده‌اند.

اتهام درباره کندال و کایلی جنر

در ماه ژوئن، یک سازمان غیرانتفاعی به نام "ریمیک" (Remake) که در خدمت حمایت از اخلاق حرفه‌ای مد (اتیکال فشن) است، مدعی شد که شرکت تولید لباس کایلی و کندال متعلق به گروه نشان‌های تجاری جهانی (Global Brands Group - GBG) است و آن شرکت حقوق کارگران پوشاک در بنگلادش را به دلیل لغو سفارش‌ها در ماه های فوریه و مارس، پرداخت نکرده است.

به نقل از ایندیپندنت، "ریک دارلینگ" مدیرعامل GBG، در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۰ در نامه‌ای که به دست ریمیک رسیده است، گفته بود:"شرکای خرده‌فروشی‌مان، با توجه به این شرایط غیرقابل پیشبینی، سفارش‌های خود را لغو کرده‌اند و ممکن است که اجناس موجود و تولیدات فعلی فروش نداشته باشد. در نتیجه ما چاره‌ای نداریم جز این که تصمیم سختی بگیریم وتمام سفارش‌های بهار و تابستان کلیه تولیدکنندگان را فسخ کنیم (بدون پذیرفتن هیچ گونه مسئولیتی)."

بیانیه ریمیک به تارنمای GBG اشاره می‌کند که از شرکت کندال و کایلی جنر نام برده است که در گذشته به عنوان بخشی از فهرست شرکت‌های همکار، با آن مرتبط بوده است و این دو شرکت با هم روابط کاری داشته‌اند.

این اتهامات همچنین در صفحه اینستاگرام "دایت پرادا" (Diet Prada) منتشر شد و انتقاداتی علیه شرکت این خواهران برانگیخت.

روز پنجشنبه این ستارگان برنامه "زندگی واقعی" بیانیه ای را در حساب کاربری کایلی+کندال (Kendall + Kylie) در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند که می‌گفت این ادعاها "کذب" هستند و شرکت آنها به GBG تعلق ندارد.

در آن بیانیه آمده است: "این موضوع حقیقت ندارد. ما می‌خواهیم به این شایعات نادرست و تأسف‌آور جهانی بپردازیم که گفته است گروه نشان‌های تجاری جهانی، مالک نشان تجاری کندال+ کایلی است و ما هم پرداخت حقوق کارگران بنگلادشی را به دلیل همه‌گیری کووید ۱۹، نادیده گرفته‌ایم."



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir