جنجال کشیدن سیگار حشیش در دبی توسط مدل سرشناس
مدل سرشناس عراقی بخاطر کشیدن سیگار حشیش در دبی دستگیر شد

عاقبت کشیدن سیگار حشیش  در دبی

مقامات امنیتی دبی تصمیم دارند مدل عراقی "عمر برکان الغلا" را به دلیل رجزخوانی در مورد کشیدن سیگار حشیش در فضای مجازی، از این کشور اخراج کنند.

یک وکیل کویتی در توییتی که در حساب رسمی خود منتشر کرد، اطلاع داد که تصمیم اخراج عمر برکان پس از آن صورت می‌گیرد که وی در یک مهمانی سیگار حشیش کشید، از آن عکس گرفت و در فضای مجازی منتشر و به آن افتخار کرد.

در همین راستا سرلشکر خلیل ابراهیم المنصوری، دستیار فرمانده کل در امور تحقیقات جنایی در پلیس دبی تأیید کرد که اداره کل کنترل مواد مخدر دبی، به طور شبانه‌روزی تحولات فضای مجازی را پیگیری می‌کند، پلیس یک مدل لباس که خود را به عنوان یک شهروند اماراتی و مقیم امارات معرفی می‌کند و شهرت زیادی نیز در "اینستاگرام" دارد را تحت کنترل داشت، تا اینکه متوجه شد او سیگار حشیش می‌کشد و به چنین اقدام زشتی افتخار می‌کند، بنابراین او را دستگیر کردند. خلیل المنصوری اطمینان داد که شهرت مدل مورد نظر، منجر به معافیت او از مجازات و یا توجیه رفتارهایش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این جوان مشهور انتظار نداشت که پیگیری های پلیس دبی از وقایع و تحولات فضای دیجیتال تا این اندازه دقیق باشد افزود: تمایل به شهرت در شبکه های اجتماعی باعث شده که این مدل، بدون کوچکترین احساس مسئولیت یا احترام به قوانین امارات، سیگار حشیش بکشد، اما اداره کل کنترل مواد مخدر پلیس دبی، محافظت از جامعه در برابر این افراد را بر عهده دارد. افراد مشهور نمی‌توانند در پشت لباس ملی امارات متحده عربی پنهان شوند و قوانین و اخلاق را به راحتی زیر پا بگذارند و منجر به انحراف نسل جوان بشوند.

المنصوری گفت: کشیدن حشیش و تبلیغ آن در سوشال مدیا و تحریک نوجوانان و جوانان به مصرف آن، در امارات جرمی نابخشودنی است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir