گفته می شود ابرو گوندش خواننده سرشناس ترکیه ای به ایران سفر کرده است

حضور ابرو گوندش در ایران

درحالیکه هنوز حاشیه سازی ها برسر ازدواج خواننده مشهور وجنجالی ترکیه با یک تاجر ایرانی به پایان نرسیده است، هم اکنون این خواننده ترک بهمراه همسرش هم اکنون در کرج به سر میبرند.

این گزارش حاکیست چندی پیش موضوع ازدواج ابرو گوندوش خواننده 36ساله ترکیه ای با تاجرزاده 27ساله ایرانی به تیتر نشریات و رسانه های ترکیه ای تبدیل شد بگونه ای که ازدواج این دو به یکی از پرحاشیه ترین ازدواج های هنری در سالهای گذشته تبدیل شد.
در این خبرها آمده بود رضا ضراب تاجر زاده مشهور ایرانی که از دوران کودکی در ترکیه به سر میبرد علیرغم مخالفت خانواده اش با خواننده حاشیه ساز استانبول ازدواج کرد.

دراین خبر ها آمده بود مذهبی بودن خانواده مشهور ضراب موجب شده بود تا پدر و مادر رضا ضراب با این ازدواج مخالفت کنند اما با تماس مادر رضا با ابرو گوندوش این مخالفت تبدیل به موافقت گردیده و او برای عروس آینده اش آرزوی خوشبختی میکند.
با این حال ازدواج این دو در نهایت آرامش و باحضور تنها 8نفر از نزدیکانشان برگزار میگردد که علیرغم تصاویر منتشره از این خواننده ترک وی در روز ازدواجش ترجیح میدهد از یک لباس بلند سفید استفاده کند.

آنها پس از ازدواج و سفر سه روزه شان خانه ای را  در Kemerburgaz به قیمت 10هزار لیر ترکیه اجاره کرده و با هزینه کردن 100هزار لیره آنرا تجهیز میکنندتا بتوانند زندگیشان را آغازنمایند، اما بدلایل نامعلومی آنها از کرج سر در آورده اند.
رضا ضراب و تازه عروس خانواده اخیرا با سفر به ایران در کرج حاضر و درخانه خواهرش سکونت پیدا کرده اند.

ضراب و این خواننده ترک تاکنون در برخی محافل غیر رسمی نیز حضور یافته و تعدادی از رستورانهای تهران و کرج میزبان این زوج بوده اند.

رضا ضراب  متولد تبریز است در سال  1362 است و هم اكنون 27 سال سن دارد . در زمان جنگ خانواده ضراب به دوبی رفته و رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده و آنجا به فعالیت می پردازد كه پس از چند سال حسین ضراب پس از بازگشت به ایران کارخانه فولاد سازی تیکمه داش را تاسیس میكند . این كارخانه هم اكنون به نام وی  است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیر عامل این كارخانه حسین ضراب و رئیس هیئت مدیره كارخانه نیر رضا ضراب است. آگهی تاسیس کارخانه كلا بنام خانواده ضراب می باشد . خانواده رضا ضراب یك خانواده كاملا مذهبی  هستند و كل اعضای خانواده پیرامون شغل تجارت كم و بیش فعالیت داشته اند كه از جمله فعالیت های پدر رضا ضراب میتوان به تاسیس و اداره شركت بین المللی واردات و صادرات ، تاسیس و فعالیت كشتیرانی (در استانبول تركیه) ، کارخانه فولاد سازی (در تیکمه داش آذربایجان شرقی) ، صرافی (در دبی) و ...اشاره داشت که كه همین امر باعث می شود كه از رضا ضراب هم یك تاجر ساخته شود .
لازم به ذكر است كه خود رضا ضراب هم اكنون ، مالک یک شرکت تجاری بزرگ با عنوان کارخانه کشتی سازی رویال در استانبول ترکیه است  كه در اصل متعلق به پدرش بوده است.

رضا علاقه عجیبی به موسیقی داشته و از وی بعنوان سراینده شعرهای یک خواننده آذربایجانی نیز نامبرده میشود اگرچه اکنون این شایعه که رضا برخی شعرهای همسرش را نیز میسراید تقویت شده است.

گفتنی است ابرو گوندوش تاکنون سه بار ازدواج کرده که اولین بار ازدواج وی در سن 16سالگی صورت پذیرفته و در دومین ازدواج پس از طلاق با یک وکیل دادگستری ازدواج مینماید اما به دلایل نامعلومی از وی نیز جدا شده و اکنون در سن 36سالگی درحالیکه با همسرش نزدیک 10سال اختلاف سنی دارد زندگی با رضا ضراب را برگزیده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: alborznews.com