«هیفاء وهبی» خواننده سرشناس لبنانی طی گفتگویی که هفته گذشته با یک مجله مصری انجام داد، به معرفی خود و بیان برخی از خصوصیات و اشیاء و کارهای مورد علاقه خود پرداخت...

«هیفاء وهبی» خواننده سرشناس لبنانی طی گفتگویی که هفته گذشته با یک مجله مصری انجام داد، به معرفی خود و بیان برخی از خصوصیات و اشیاء و کارهای مورد علاقه خود پرداخت.
وی در ادامه این گفتگو در پاسخ به پرسشی در مورد وسایل شخصی که او هیچگاه آن را ترک نمی کند، گفت: یکی از چیزهایی که هیچ وقت از من جدا نمی شود، کتاب اذکار و دعا است. حتی هنگام سفر یکی از وسایلی که در کیف دستی ام آن را حمل می کنم و از آن محافظت می کنم، اين کتاب مخصوص ادعیه دینی است. البته گذرنامه، شیشه عطر، جعبه دستمال کاغذی، کارت های بانکی و غیره نیز در کیف دستی من یافت می شود.
گفتنی است چندی پیش در خبری که توسط پایگاه های خبری مختلف اعلام شد، آمده بود: «هیفاء وهبی» که به مصر سفر کرده بود، هنگامی که برای بازدید به مسجد «الحسین» رفت، حجاب به سر کرد و در صف نمازگزاران ایستاد و در نماز جماعت شرکت کرد!!
در همان زمان روزنامه «الجمهوريه» چاپ مصر، مدعی شد که این خواننده لبنانی شیعه شده است. این روزنامه نوشت: دليل اينکه گفته می‌شود «هیفاء وهبي» شيعه شده اين است که او از ميان مساجد متعدد شهر قاهره، او مسجد «الحسين» را که يکی از مساجد پرجمعيت شيعيان است برگزيده و با پوشش کامل بدون اينکه شناخته شود به موسسات خيريه رفت و آمد کرده و به آنها کمک مالی می‌کند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shia-online.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تاثیر منفی فیس‌بوک و سایت‌های اجتماعی روی کارمندان!؟
مردی که 6ماه خواب است و 6ماه بیدار!!
مردی که خودش را تبدیل به یک کامپیوتر کرد! (+عکس)
ساخت ساختمانی شبیه پلی استیشن برای عاشقان PS3! (+عکس)
دشوارترین کلمات در زبان انگلیسی!
مراسم ازدواج ترسناک و عجیب یک دختر و پسر!! (+عکس)
نهنگی که از روی نادانی و کنجکاوی به ماهیگیران حمله کرد!! (+عکس)