وی اینطور ادامه داد: "من به او به چشم یک بازیگر نگاه نمی کردم. من او را بیشتر در غالب یک پدر می دیدم، کسی که عاشق مسافرت و هنر معماریست و این...


آنجلینا جولی هیچ وقت حتی فکر هم نمی کرد که عاشق براد پیت شود.
این بازیگر 32 ساله که اکنون دوقلو باردار است، بعد از طلاق گرفتن از بیلی باب ترونتون و جانی لی.میلر هیچگاه قصد ارتباط مجدد با یک بازیگر را نداشته اما به محض دیدن براد و همبازی شدن با وی در "آقا و خانم اسمیت" نتوانست مقاومت کند.

به گزارش irasun.com او گفت: "بعد از آخرین طلاق و جدایی پیش خود گفتم  با کسی ازدواج می کنم که در عرصه هنر و بازیگری فعالیت نداشته باشد، شاید یک امدادگر و چیزی شبیه به آن. اما بعد از آن براد را دیدم، همه چیزی که می خواستم، بهترین مرد، بهترین پدری که در رویاهایم آرزویش را داشتم."

وی اینطور ادامه داد: "من به او به چشم یک بازیگر نگاه نمی کردم. من او را بیشتر در غالب یک پدر می دیدم، کسی که عاشق مسافرت و هنر معماریست و این دو برایش جذاب تر از بازی در فیلم های مختلف است."

آنجلینا همچنین عنوان کرد با وجودی که براد 44 ساله تنها بعد از آشنایی با آنجلینا در امور خیریه شرکت می کرده است اما همیشه علاقه مند به انجام امور انسان دوستانه بوده است.

آنجلینا در گفتگو با مجله ونیتی.فیر افزود: "علاقه و تمایل براد پیت برای شرکت در امور بین المللی یکی از آیتم هایی بود که باعث نزدیکی ما به یکدیگر شد. هرچند که فعالیت آنچنانی ندارد اما از اتفاقاتی که در سرتاسر دنیا می افتد آگاه و مطلع است، بسیار کنجکاو و بسیار مهربان است."

وی همچنین گفت: "وقتی ما یکدیگر را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که هدفمان این است که درگیر مسائل جهان باشیم و هرکار که از دستمان بر می آید انجام دهیم. ایتام و حقوق آنها، کودکان و بویژه کودکان جنگ و همین اشتراک هدف باعث نزدیکی بیشتر ما شد."

 

لازم به ذکر است که دو مجله امریکایی بر سر داشتن اولین عکس از دوقلوهای آنجلینا و براد با هم به رقابت پرداخته  و هر دو مجله پیپل و ا.کی عنوان کرده اند که برای داشتن عکسی اختصاصی از این دو و حق چاپ آن حاضرند 15.000.000.000 دلار بپردازند.
 
گردآوری : گروه سرگرمی
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : ایرسان