5مرتبه به دیدار دیوید بکهام رفته و با او ارتباط برقرار کرده است. حتی گفته می‌شود که دیوید بکهام برای ملاقات با دو دختر مبلغ...
 
پس از رسوایی‌های اخلاقی بی‌شماری که برای بازیکنان تیم ملی انگلستان پیش آمد حالا نوبت به ستاره سال‌های دور فوتبال انگلیس رسیده است. درحالیکه همه چیز در زندگی ویکتوریا و دیوید بکهام آرام به نظر می‌رسید، روز گذشته دختری 26ساله از ارتباطش با دیوید در سال 2007 سخن گفت.
ایرما نیسی که در انگلستان زندگی می‌کند به بیان جزئیات دیدار و قرار ملاقات‌هایش با دیوید بکهام پرداخت و دردسرهای را برای او بوجود آورد. این دختر که اصلیتی بوسنیایی دارد و در انگلستان بزرگ شده است، اعلام کرد که 5مرتبه به دیدار دیوید بکهام رفته و با او ارتباط برقرار کرده است. حتی گفته می‌شود که دیوید بکهام برای ملاقات با دو دختر مبلغ 6000یورو پرداخت کرده است.
 
 
ایرما می‌گوید که دیوید او را به هتلی در لندن و همچنین در نیویورک دعوت کرده و روز را با یکدیگر سپری کرده‌اند.
دیوید بکهام از طریق وکیلش تمام این شایعات را رد کرده و اعلام کرده که اصلا همچین موضوعی صحت ندارد. وکیل بکهام گفته است که در صحبت‌های این دختر اشتباهات زیادی وجود دارد مثلا او اعلام کرد که وقتی به هتل رفته است موهای دیوید ژولیده بوده و این در حالیست که موهای او در آن زمان کاملا کوتاه بوده است!
 
 
به هرحال این ادعاها در حال بررسی است و باید دید که واکنش ویکتوریا به این شایعات چگونه است البته او به این گونه حاشیه‌ها و کارهای دیوید در این 11سال زندگی مشترک عادت کرده است!
 
تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ/محمدنخستین پور
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب جالب دیگر:
تک‌شاخ آسیایی بعد از ده سال دوباره ظاهر شد! (+عکس)
چشم چرانی مردان ثابت شد! مردان در ملاقات با زنان به کجا توجه می‌کنند!!؟
عکس: وقتی که آرایش چهره زنان را دگرگون می‌کند!!
کشف ماده‌ای عجیب در آریزونا در آمریکا!
زن مشهور هالیوود که خودش از مرد محبوبش خواستگاری کرد!! (+عکس)
هفت قانون یادگیری زبان!
دیوید و ویکتوریا بکهام قصرشان را می‌فروشند!! (+عکس)