پس از این اقدام عجیب الاهرام مصر، کاربران عرب‌زبان شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ها...

در پی اقدام روزنامه دولتی الاهرام مصر و دستکاری مکان استقرار حسنی مبارک در جمع سران فلسطین، اردن ، اسرائیل و آمریکا، جمعی از کاربران مصری فیس بوک، با استفاده از فتوشاپ تصاویری را در واکنش به این اقدام، منتشر کردند. 
دوم سپتامبر در کاخ سفید باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده میزبان مذاکرات صلح بود. از فلسطین محمود عباس، از اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیری این رژیم، از اردن ملک عبدالله و از مصر حسنی مبارک به کاخ سفید دعوت شده بودند.
در عکس منتشر شده در رسانه های خبری، باراک اوباما طبق سنت رایج در ردیف نخست در حال قدم زدن است. عباس و نتانیاهو که دو ظلع اصلی این مثلث هستند هم در ردیف پشت سر وی قرار گرفته اند و حسنی مبارک و ملک عبدالله نیز در ردیف سوم.
این عکس با همین سبک و سیاق در رسانه های خبری منتشر شد اما روزنامه الاهرام چاپ مصر ترجیح داد آرزوی خود برای قدم زدم حسنی مبارک در صف نخست و به جای باراک اوباما را محقق کند.
این روزنامه با دستکاری عکس در فتوشاپ جای حسنی مبارک را به جای اوباما در عکس اصلی قرار داده است. گویا مسئولان این روزنامه تصور کرده اند که کسی متوجه این دستکاری نمی شود و یا اصلا لو رفتن ماجرا برای آنها اهمیتی نداشته است.

پس از این اقدام عجیب الاهرام مصر، کاربران عرب‌زبان شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ها و گروه‌هایی مرتبط با اقدام اخیر این روزنامه با شیوه‌ای طنز و تمسخر آمیز کردند تا انتقاد خود را با این زبان نیز به گوش مسئولان روزنامه برسانند. از همین رو این افراد تصاویری از خود را با نرم افزار‌های گرافیکی با تصویر اصلی تلفیق کردند که آن‌ها را در کاخ سفید نشان می‌دهد.
تصویر اصلی
 


تصویر فتوشاپی منتشر شده در روزنامه دولتی الاهرام مصر


عکس های کاربران فیس بوک







ترجمه : آقای رئیس جمهور اصلا ناراحت نباش

 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
تجاوز وهابیون به دختر 15ساله‌ای که برای زیارت رفته بود در مکه!! (+عکس)
علاقه مهناز افشار به طلا!! (+عکس)
خواننده زن مشهوری که 10سال با پسر رئیس جمهور نامزد است اما ازدواج نمی‌کند!! (+عکس)
داستان پدری که دوست داشت پسر داشته باشد!
سه مردی که باردار شدند!!
اگر گفتید یک خانم در طول عمرش چقدر رژلب میخوره؟؟!
عکس: حمید گودرزی و همسرش درحال خرید موز!!