خرگوش و اردكی دست‌آموز قرار است در نمایشی با عنوان «میلیون‌ها خنده» در مركز تئاتر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بازی كنند...
 
 
خرگوش و اردكی دست‌آموز قرار است در نمایشی با عنوان «میلیون‌ها خنده» در مركز تئاتر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بازی كنند. 
نمایش «میلیون‌ها خنده» به كارگردانی مشترك «حامد زحمتكش» به همراه «مهدی فرشیدی‌سپهر» است كه قرار است در مركز تئاتر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اجرا شود. زحمتكش علاوه بر كارگردانی نمایش، كار نویسندگی و طراحی آن را هم عهده‌دار است. در این نمایش كه موسیقی آن انتخابی است، هر 2 كارگردان به ایفای نقش خواهند پرداخت و برای اجرای نمایش‌شان نیز از 2 حیوان استفاده می‌كنند.
بر اساس این خبر، «اردك» و «خرگوش» 2 حیوان دست‌آموزی هستند كه جز لاینفك این نمایش به شمار می‌روند.
زحمتكش در این نمایش روزمرگی و تكرار را در زندگی موضوع قرار داده است و به گفته این كارگردان شیوه كار وی در این نمایش متفاوت است.
این نمایش در فضای باز اجرا می‌شود و كارگردان ساعت مناسب اجرای نمایش را 21 عنوان كرد.
وی درباره این شیوه اجرا گفت: در این اجرا تماشاگران در فضای سرپوشیده هستند و بازیگران در فضای باز قرار دارند.
نمایش «میلیون‌ها خنده» به مدت یك هفته اجرا می‌شود و نمایش درباره زندگی 2 انسان است كه با 2 حیوان خانگی زندگی می‌كنند. به گفته كارگردان نمایش اردك و خرگوشی كه در نمایش بازی می‌كنند نسبت به میزانسن‌ها شرطی شده‌اند.
بر اساس این خبر، طراح گریم نمایش حمیدرضا مرادی است و مدیر صحنه نمایش نیز بر عهده آنالی شكوری بوده و سینا رستگاری نیز دستیار كارگردانی نمایش را بر عهده دارد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: فارس نیوز