این بازیگر 38 ساله که با براد دارای چهار فرزند هستند در بیمارستان لنوال در فرانسه در انتظار تولد دوقلوها که گفته شده بود تا پایان ماه ژوئن به دنیا می‌آیند...
 
      
آنجلینا جولی به خاطر تولد دوقلو هایش روانه بیمارستان شد.
این بازیگر 38 ساله که با براد دارای چهار فرزند هستند در بیمارستان لنوال در فرانسه در انتظار تولد دوقلوها که گفته شده بود تا پایان ماه ژوئن به دنیا می‌آیند به سر می‌برد.
نادین بائور، سخنگوی این بیمارستلان گفت: "هیچ گونه وضعیت اورژانسی وجود ندارد. حال آنجلینا جولی مساعد است و همه چیز خوب پیش می‌رود بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست."
این در حالیست که مجله کلوزر که در سایت خود عنوان کرده بود که آنجلینا دیروز دوقلوهایش را به دنیا آورد، اخبار خود را تصحیح کرده و نوشت: "وی کماکان در بیمارستان است و در روزهای آتی زایمان می‌کند. امروز صبح ما به اطلاع شما رساندیم که دوقلوهای وی به دنیا آمده‌اند اما این بازیگر در حال حاضر در بیمارستان لنوال تحت مراقبت است."
لازم به ذکر است که آنجلینا در اوایل سال عنوان کرده بود که بارداری حس خوبی به او می‌دهد و برخلاف تمام خانم‌ها از بارداری لذت می‌برد.
وی همچنین گفت: "بارداری به من این حس را می‌دهد که بیشتر از هر موقع دیگری زن هستم. این حس که تمام وجودت به خاطر پروردن بچه‌ات زنده است."

 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ایراسان