محافظ سبیل: افراد علاقه‌مند به سبیل بلند درزمان غذا خوردن و به ویژه صرف سوپ داغ با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند و...


به تازگی در انگلیس نمایشگاهی شامل اختراعات احمقانه برگزار شده است که این موارد از جمله آنهاست .

- طپانچه درکیف پول: این طپانچه در لایه داخلی کیف پول زنانه تعبیه می شود اما نقطه ضعف اصلی ان این است که تنها یک گلوله در ان جا می‌گیرد.

- عینک چراغ قوه‌ای : این عینک که به دو لامپ کوچک مجهز است در صورت استفاده در زمان بارندگی نقش صندلی الکتریکی را برای صاحبش ایفا می‌کند.

- ماساژور چشم : این دستگاه که روی صورت قرار می‌گیرد بادی تولید می‌کند که مستقیما به تخم چشم انسان اصابت می‌کند و جای ماساژ به آن آسیب می‌رساند.

- محافظ سبیل: افراد علاقه‌مند به سبیل بلند درزمان غذا خوردن و به ویژه صرف سوپ داغ با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند و به همین دلیل محافظی برای سبیل‌های آنها ساخته شده است.

- فنر مخصوص نوازندگان پیانو: که به انگشتی وصل می‌شود که در زمان نواختن نتهای مخصوصی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما جای مفید بودن بارها به دست آنها آسیب وارد کرده است.

- کاغذ ورق زن :‌ این وسیله هم برای نوازندگان موسیقی درنظر گرفته شده اما سرعت ورق زدن نتها توسط آن با سرعت نوازنده هماهنگ نیست.

- ساعت دزدگیر : این اختراع که مانند ساعت کار می‌کند زیر در قرار می‌گیرد و در زمان ورود شخص ناشناس صدای فوق العاده گوش خراشی تولید می‌کند.
 
 


مطالب مرتبط:
 
زندگی در ماه تا 2030!!


 

گردآوری: گروه سرگرمی‌سیمرغ


www.seemorgh.com/entertainment

منبع: واحد مرکزی خبر