رابطه عاشقانه مرد ژاپنی همزمان با 35 زن و دختر! عکس
پلیس ژاپن مردی را که همزمان با ۳۵ زن وارد رابطه عاشقانه شده بود دستگیر کرد. هدف مرد دریافت هدیه و پول بوده‌است

دلیل عجیب مرد ژاپنی برای اغفال دختران

تاکاشی‌میاگاوا جوان ۳۹ ساله ژاپنی به اتهام فریب و کلاهبرداری از دختران ژاپنی و داشتن روابط سریالی و از پیش برنامه‌ریزی شده دستگیر شد. او به دوست دخترهایش (35 نفر) به طور جدی وعده ازدواج می‌داد و آنها را برای مدت طولانی درگیر یک رابطه بی سر و ته و غیر رسمی میکرد.

او با گفتن تاریخ متفاوت جشن تولد به هرکدام از آنها، هدیه و کارت تبریک دریافت می‌کرد. به گزارش روزنامه انگلیسی Metro ، او در فوریه در شهر اوزاکا ، جنوب جزیره هونشو دستگیر شد. زنان اغفال شده بعد از اینکه متوجه شدند تاکاشی آنها را فریب داده، به سرعت انجمن قربانیان را تشکیل دادند.

این زنان ادعا کردند که میاگاوا از استان کانزای ژاپن آنها را فریب داده و از آنها هدایای تولد، لباس و پول نقد به ارزش صدهزار ین (معادل حدود 665 پوند) از آنها دریافت کرده است


تعدادی از زنان قربانی این مرد ژاپنی در اداره پلیس

تعدادی از زنان قربانی این مرد ژاپنی در اداره پلیس

میاگاوا یکی از قربانیان 47 ساله خود را متقاعد کرد که روز تولد او 22 فوریه است، در حالی که وی به زن 40 ساله گفت که او در ماه ژوئیه به دنیا آمد و به نفر سوم، که 35 سال داشت گفت که تولد او در آوریل است در حالی که تاریخ واقعی تولد وی 13 نوامبر است.

اعتقاد بر این است که هنوز ممکن است قربانیان بیشتری وجود داشته باشد، که هر کدام فکر می کردند که سرانجام با میاگاوا ازدواج خواهند کرد. میاگاوا با هر یک از این زنان در یک شرکت بازاریابی لوازم بهداشتی ملاقات کرد.

هنوز تحقیقات درباره وی برای یافتن اینکه آیا زنان بیشتری در کلاهبرداری "میاگاوا" دخیل هستند و یا نه و جمع آوری شواهد همچنان ادامه دارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir