... وی در این باره گفت: هنگامی كه در آپارتمان را باز كردم، برای باز كردن راه خود به سمت هال مجبور شدم از روی تلی از كارتون‌ها و جعبه‌های پیتزا و...

 

هنگامی كه صاحبخانه وارد آپارتمانی شد كه به تازگی توسط مستاجرش خالی شده بود، متوجه شد كه تمام خانه از پایین تا بالا پر از اشغال است.
آقای دولینگ صاحب 46 آپارتمان در شهر اسلاء در بركشایر انگلستان است.

او خانه خود را در دسامبر سال 2005 میلادی به ازای ماهانه 50 پوند به یك نفر اجاره داده بود، اما هنگامی كه موعد اجاره به سرآمد و مستاجرش خانه را ترك كرد، او كه برای بازرسی به آپارتمانش به محل رفته بود، با صحنه عجیبی روبرو شد.

وی در این باره گفت: هنگامی كه در آپارتمان را باز كردم، برای باز كردن راه خود به سمت هال مجبور شدم از روی تلی از كارتون‌ها و جعبه‌های پیتزا و باقی‌مانده خوراكی‌ها رد شوم. اما موضوع به همین جا ختم نشد، آپارتمان 100 هزار پوندی من به محل آشغال‌ها و زباله‌ها بیشتر شبیه بود، تا محل سكونت.

وی افزود: آنجا بیش از یك‌هزار كارتون و جعبه كه محدوده بین سه در چهار متر را اشغال كرده بودند، وجود داشت. تعداد بی‌شماری نامه، روزنامه و كارت پستال، بر روی دیوارها كه قشری از خاكستر و دود سیگار آن را در بر گرفته بود، پیدا كردم. انگار كه مستاجرم بدون این كه پنجره‌ها را باز كند، شب و روز سیگار می‌كشیده است و وان حمام و سینگ و دستشویی به را زیر سیگاری تبدیل كرده بود، جالب این بود كه ته سیگارهای مستاجرم، به شكل هنرمندانه‌ای تنها در یك طرف سینگ دستشویی جاسازی شده بود.

آقای دولینگ در ادامه، گفت: طی 15 سالی كه به كار اجازه مسكن مشغول هستم، هیچ وقت چنین چیزی ندیده بودم و مستاجری به این كثیفی نداشتم، به جرات می‌توانم بگویم كه این آپارتمان كثیف‌ترین آپارتمان در كل انگلستان است.

روزنامه‌های انگلستان نیز به این آپارتمان لقب «كثیف‌ترین آپارتمان» در كل انگلستان را داده‌اند.



مطالب جالب دیگر:
خصوصی و غیر خصوصی از رضا عطاران (2)
محسن چاووشی، رضا صادقی، بنیامین و... در کاست جدیدشان!
یادداشت رضا کیانیان از روز اول مدرسه رفتن پسرش
سگی که با موبایل کار می‌کند!
همه چیز در مورد سلطان فشن ( D & G )



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ

www.seemorgh.com/entertainment
منبع: بازتاب