یك زن جوان انگلیسی كه از درد كمر و شكم رنج می برد گمان می كرد اینها عوارض ناشی از تصادف رانندگی است كه چند ماه پیش برایش رخ داده بود اما...

یك زن جوان انگلیسی كه از درد كمر و شكم رنج می برد گمان می كرد اینها عوارض ناشی از تصادف رانندگی است كه چند ماه پیش برایش رخ داده بود اما در واقع این زن 25 ساله باردار بوده است.
جیما كلیگهورن نزد شش پزشك  مختلف رفته و همگی آنها به او گفته بودند كه درد كمر و شكمش عوارض تصادف رانندگی است كه چندی پیش برایش رخ داده بود.
وی می گوید: پزشك عمومی من این عوارض را ناشی از تصادف می دانست حتی هنگامی كه عادت ماهانه ام قطع شد آن را به حساب استرس و اضطراب ناشی از این حادثه گذاشتند.
ناگهان یك شب جیما دچار گرفتگی شدید عضلات شكم شد و همراه شوهرش به بیمارستان مراجعه كرد. در راه فكر می كرد كه از شدت خونریزی داخلی خواهد مرد.

در بیمارستان پزشكان متخصص به وی اطلاع دادند كه باردار بوده و ظرف مدتی كوتاهی زایمان خواهد كرد. جیما می افزاید: با شنیدن خبر آرام گرفتم اما از اینكه ناگهان بچه دار خواهم شد شوكه شدم. شوهرم نیز در بهت فرو رفت. این زن جوان صاحب نوزاد پسری شد كه نامش را الكساندر گذاشته اند. نوزاد كاملا سالم و سرحال است.
جیما می گوید: در تعجبم كه چگونه شش پزشك مختلف كه به آنها مراجعه كرده بودم  متوجه بارداری من نشده و انواع و اقسام دارو ها را به خورد من دادند. اكنون از اینكه مادر شده ام  و مصرف دارو ها روی فرزندم اثر بدی نداشته بسیار خوشحال هستم.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir

مطالب جالب دیگر:

دختر بچه ای که فقط 1 میلیمتر با مرگ فاصله داشت! + عکس
پرندگان فضولات شان را برروی اتومبیل های چه رنگی پرتاب می کنند؟!!
بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای دنیا به ارتفاع 25 متر! + عکس