... چند روز پیش آگهی دیگری در این ضمیمه کار شده بود که در آن واحدهای تجاری برج میلاد حراج شده بود و بهای آن متری فقط 4 میلیارد تومان..


آنها که اسفندماه 1383 روزنامه شرق را می‌خواندند لابد شماره ویژه نوروز این روزنامه را به خاطر دارند در این شماره ویژه یک ضمیمه چهارصفحه‌ای طنز وجود داشت که نویسندگان روزنامه با کلیشه های معمول روزنامه ،دروغ های 13 را در آن کار کرده بودند.
یکی از این دروغ های 13 که جنجال آفرین شد نوشته ای از طنز نویس این روزنامه آقای فروتیش رضوانیه بود که در ان خبر از کج شدن برج میلاد و احتمال سقوط آن داده بود.
لابد به خاطر دارید که این خبر در زمان خودش چه جنجالی آفرید و خیلی‌ها این خبر طنز را خیلی جدی گرفتند. حتی برخی از سایت‌ها به محاسبه درج کج شدن برج و زمان سقوط آن پرداختند.
مدتی است روزنامه همشهری ضمیمه‌ای به نام مسافر منتشر می‌کند. دو صفحه آخر این ضمیمه معمولا مطالب طنزی که آقای رضوانیه و همکارانش می‌نویسند چاپ می‌شود. ظاهرا آقای رضوانیه علاقه خاصی به این برج دارند. بعضی روزها در این بخش آگهی‌های طنز بامزه‌ای چاپ می‌شود مثلا آگهی مناقصه پاک کردن شیشه های برج میلاد یا گردگیری راه پله های برج و ....
چند روز پیش آگهی دیگری در این ضمیمه کار شده بود که در آن واحدهای تجاری برج میلاد حراج شده بود و بهای آن متری فقط 4 میلیارد تومان اعلام شده بود.
این شوخی را بعضی‌ها زیادی جدی گرفتند.
انگار بعضی‌ها شوخی سرشان نمی‌شود. شاید هم بهتر باشد آقای رضوانیه طنز نویسی درباره برج میلاد را کنار بگذارند که هر بار که مطلبی درباره این برج می‌نویسند یک جنجالی دنبال آن به راه می‌افتد.


مطالب جالب دیگر:
فکر می‌کنید قیمت واحدهای اداری برج میلاد چقدر است؟!
خصوصی و غیر خصوصی از «احسان خواجه امیری» (3)
تصاویر اولین ماوس جهان
ابداع روشی جدید برای تزریق بدون سوزن(+عکس)
گوسفند BRT سوار در خط آزادی ـ تهرانپارس!
قایم باشک!!



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: behjoo.com