... اگرچه طول قدش طبیعی بود اما قفسه سینه، شكم و دیگر اندام‌های حیاتی بسیار بزرگ بودند و ساختار‌های جنسی تكامل طبیعی نداشتند...
 

پدر و مادر و متصدیان بیمارستانی در جنوب بنگلادش كه یك نوزاد 2/15 كیلوگرمی در آنجا متولد شده است، مجبور شده‌اند برای رهایی از یورش هزاران روستایی كه برای تماشا می‌آیند، نوزاد را در زیرزمین بیمارستان مخفی كنند.
البته دكتر «پابیترا كومار» كه این نوزاد را به روش رستمانه (سزارین) به دنیا آورده است اعلام كرد نوزاد 10 دقیقه پس از به دنیا آمدن فوت كرده است. «این كودك شانس كمی برای زنده ماندن داشت. اگرچه طول قدش طبیعی بود اما قفسه سینه، شكم و دیگر اندام‌های حیاتی بسیار بزرگ بودند و ساختار‌های جنسی تكامل طبیعی نداشتند».
پزشكان بنگلادشی كه ظاهرا به سونوگرافی دسترسی نداشته‌اند قبل از تولد این نوزاد از روی وضعیت مادر احتمال می‌دادند با یك حاملگی دو قلو یا سه قلو مواجه خواهند شد اما تولد چنین نوزادی كه ركورد دنیا در این زمینه را نیز جابه‌جا كرده، باعث غافلگیری آنها شده است. مطابق كتاب ركورد‌های گینس تا پیش از این مورد سنگین‌ترین نوزاد ثبت شده، نوزادی آمریكایی با وزن 10/8 كیلوگرم بوده است كه در سال 1879 به دنیا آمد و البته بعد از 11 ساعت درگذشت. سنگین‌ترین نوزادی كه قادر به ادامه حیات بوده نوزادی اهل كشور ایتالیا با وزن 2/10 كیلوگرم است كه در سال 1955 به دنیا آمد.


مطالب جالب دیگر:
تصاویر و اطلاعاتی در مورد برجی به شکل W !!
گفت و گو جالب با علی پیرهانی دومين مرد چند زبانه دنيا (19 زبان)
برترین مانکن‌های جهان معرفی شدند(+عکس)
آیا واقعا جنیفر لوپز و ویکتوریا بکهام، دوست هستند؟
گوسفند BRT سوار در خط آزادی ـ تهرانپارس!
قایم باشک!!



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: قطره