یك راهنمای توریست ها در فلوریدا كه دستش را كروكودیل خورد اكنون به اتهام غذا دادن غیر مجاز به كروكودیل ها تحت تعقیب قرار گرفته است...

یك راهنمای توریست ها در فلوریدا كه دستش را كروكودیل خورد اكنون به اتهام غذا دادن غیر مجاز به كروكودیل ها تحت تعقیب قرار گرفته است.
"والاس ویدرهولت" راهنمای توریست ها در ایورگلادسیتی ایالت فلوریدا ماه گذشته هنگام غذا دادن به یك كروكودیل برای جلب توجه توریست های همراهش یك لحظه غفلت كرد و كروكودیل دستش را خورد.
پس از این حادثه ماموران پارك كروكودیل را تعقیب و به قتل رساندند. دست بریده والاس 63 ساله داخل شكم كروكودیل پیدا شد اما دیگر قابل پیوند به بازویش نبود.


روز جمعه گذشته والاس ویدرهولت بازداشت و با وثیقه ای 1000 دلاری آزاد شد تا 22 اوت در برابر دادگاه حاضر شود. دادگاه باید تشخیص دهد آیا والاس به طور غیرقانونی به كروكودیلی كه دستش را خورد غذا می داده یا خیر.
در روز 12 ژوئن گذشته والاس یك خانواده شش نفری را برای گردش در مرداب های ایورگلادسیتی برده و هنگامی كه قصد داشت برای جلب یك كروكودیل یك ماهی را به بدنه قایقش متصل كند، ناگهان كروكودیل از آب بیرون پریده و دستش را خورد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir

مطالب جالب دیگر:
زنی که مجبور است روزی 25 لیتر آب بخورد! + عکس
تصاویری از قصر 20میلیون دلاری بریتنی اسپیرز
گردنبند جدید کیت میدلتون به مناسبت بازی های المپیک! + عکس
کارتون روز: هزینه های سنگین مراسم ازدواج!