برای بسیاری از افراد ازدواج بهترین روز زندگی آنها است...

برای بسیاری از افراد ازدواج بهترین روز زندگی آنها است. یك خانواده آمریكایی ساكن آریزونا شیوه ای را انتخاب كرد كه آن را هرچه فرخنده تر كند، پنج فرزند ارشد این خانواده همگی در یك روز ازدواج كرده و در واقع یك سوپر ازدواج برگزار كردند.
خانواده والدی یك خانواده پرتعداد است و مانند همه خانواده های پرجمعیت هشت فرزند آنها همه كارها را با یكدیگر انجام می دهند. پس چرا روز ازدواج شان در یك روز نباشد.
پنج فرزند ارشد خانواده والدی تصمیم گرفتند همگی در یك روز ازدواج كرده و هرچه زودتر آنچه را كه با واژه "سوپر ازدواج" شناخته می شود ،تحقق ببخشند.
داگ والدی پدر این خانواده شادمان می گوید: اگر بچه هایم در یك روز ازدواج نمی كردند ، گزینه دیگر آنها به مراتب جذابیت كمتری داشت ، طبق روال ازدواج ها مراسم ازدواج اولی باشكوه و پر زرق و برق برگزار می شد اما وقتی نوبت پنجمی می شد دیگر مساله به موضوعی عادی تبدیل شده و زن و شوهر با 30 دلار هدیه و دو عدد بلیت اتوبوس عازم  ماه عسل می شدند.



داگ می افزاید: تصمیم به برگزاری ازدواج بچه  ها در یك روز هنگامی اتخاذ شد كه پسر بزرگم و یكی از دامادهای آینده هر یك نامه هایی را دریافت كردند كه باید خود را برای آموزش نظامی معرفی كنند. با توجه به اینكه هیچ یك از آنها مایل نبودند مراسم ازدواج دیگری را از دست بدهند بنا براین منافع جمع را به منفعت فردی ترجیح دادند.
سرانجام در یك روز پنج مراسم ازدواج یكی پس از دیگری در یك محل برای پنج فرزند برگزار شد و فقط آنها ناگزیر شدند چهار بار لباس های خود را برای شركت در مراسم عروسی  برادران و خواهرانشان تعویض كنند و همگی در بهترین روز زندگی شان با هم شریك شوند. پس از صرف پنج كیك عروسی متفاوت عروس و داماد های جوان عازم ماه عسل شدند اما این بار مقصد آنها متفاوت بود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir

مطالب جالب دیگر:
عکس های جدید و متفاوت از خانم بازیگر و دخترش!
تا حالا رادیو نفتی دیده اید؟! + تصاویر
درخواست طلاق 3 روز پس از ازدواج!
دختر 22ساله گوشت صورت و بازوهای پیرمرد 70ساله را خورد!! + عکس