در روستای كوچك پری كراساینگ در استان كامپونگ سپو كامبوج ساكنان آن از بیم اینكه قربانی بعدی روح انتقام جوی یك مار پیتون باشند، شب و روز ندارند...

در روستای كوچك پری كراساینگ در استان كامپونگ سپو كامبوج ساكنان آن از بیم اینكه قربانی بعدی روح انتقام جوی یك مار پیتون باشند، شب و روز ندارند.
سال گذشته هفت نفر از ساكنان این روستا یك مار پیتون عظیم الجثه را در نزدیكی یك معبد كوچك به دام انداخته و پس از كشتن آن با گوشت مار یك ضیافت به راه انداختند. از آن زمان تاكنون دو نفر از آنها به طرز فجیعی  جان باخته اند، ضمن اینكه یك نفر دیگر هم عقلش را از دست داده است.
یك عضو شورای روستای پری كراساینگ به روزنامه پنوم پن پست گفته است: به روی بدن دو نفری كه مرده اند فلس هایی شبیه فلس پوست مار مشاهده شده است. وی افزود: یك نفر از خورندگان گوشت مار دیوانه شده و یكی دیگر هم  از یك درخت نارگیل سقوط كرده و دست و پایش شكسته است.
یك پیشگو منطقه به اهالی هشدار داده كه روح مار از همه آنهایی كه او را كشته و گوشتش را خورده اند ، انتقام خواهد گرفت.
در مراسم تدفین یكی از دو نفری كه جانش را از دست داده در 19 اوت جاری  روستاییان با مشاهده مار كوچكی كه روی تابوت او خزیده است دچار هراس عمومی شدند. آنها از بیم  روح پیتون انتقام جو مار كوچك را با احترام برداشته  و با ملایمت او را در میان علف ها گذاشتند تا از آنجا برود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir

مطالب جالب دیگر:
جنیفر لوپز با لباسی جالب و متفاوت!!
رابطه نيمکت مدرسه با سلامت قلب!؟
دو برادری که در غار زندگی می‌کردند یک شبه میلیاردر شدند!!
پسر 16ساله‌ای که بخاطر بازی پلی‌استیشن گردن پدرش را برید!!
5دلیل قانع کننده برای رانندگی با سرعت کم!؟