آقای آبراموویچ را که می‌شناسید؟ میلیاردر معروف روس و صاحب باشگاه فوتبال چلسی. ایشان تصمیم به ساخت کشتی تفریحی جدیدی گرفته‌اند که مجهز به یک زیر دریایی اختصاصی است. این کشتی...
 

آقای آبراموویچ را که می‌شناسید؟ میلیاردر معروف روس و صاحب باشگاه فوتبال چلسی. ایشان تصمیم به ساخت کشتی تفریحی جدیدی گرفته‌اند که مجهز به یک زیر دریایی اختصاصی است. این کشتی با طولی حدود 170 متر یکی از بزرگترین کشتی‌های تفریحی خصوصی جهان محسوب می‌شود.

اگر شما هم مثل آقای آبراموویچ ثروتمند باشید قطعا نگران امنیت خود خواهید بود. به همین دلیل هم ایشان سعی کرده‌اند که کشتی تفریحی خود را «امن» طراحی کنند.
 

در ساخت این کشتی از شیشه‌های ضد گلوله استفاده میشود. همچنین در آن تعدادی قایق، جهت پیش بینی‌های امنیتی تعبیه شده است و دو سکوی ویژه فرود هلیکوپتر هم در دو طرف کشتی وجود دارد.

برای مقابله با حملات دزدان دریایی و یا حملات تروریستی کشتی به سیستم ردیاب موشکی مجهز است! و البته جهت اطمینان بیشتر 70 نفر از نیروهای سابق SAS هم محافظت از کشتی را به عهده دارند.

امکانات تفریحی هم در کشتی فراموش نشده است. کشتی که Eclips نام دارد برای 24 مهمان اتاق دارد و دارای سینما، استخر، اکواریم، دیسکو و یک بیمارستان است و البته تمام اینها 400 میلیون دلار خرج بر روی دست آقای آبراموویچ گذاشته است که خب برای ایشان عدد زیادی محسوب نمی‌شود.

به هر حال اگر خدای ناکرده خطری آقای آبراموویچ را تهدید کند، در حالی که 70 نفر نیروی ویژه پشت شیشه‌های ضد گلوله مشغول دفاع هستند، ایشان می‌تواند با خیال راحت سوار زیردریایی کوچک مخصوص کشتی بشود و از مهلکه فرار کند. درست مانند فیلم‌های سینمایی. البته در فیلم‌ها همیشه قهرمان داستان موفق به فرار می‌شود. اما در دنیای واقعی همیشه داستان به خوبی تمام نمی‌شود...


مطالب جالب دیگر:
«سیاه خان» یا «انسان جن زده»، اُعجوبه‌ دنیا در ایران!! (+عکس)
چه کاری مردان و چه کاری زنان را خوشحال می‌کند؟
جنیفر لوپز بچه‌های بیشتری می‌خواهد! (+عکس)
تصاویر کودکی، نوجوانی و جوانی «نانسی عجرم»
خنده‌دار ترین روش‌های عکس گرفتن!
جذاب‌ترین و محبوب‌ترین زن دنیا!!
دختر نیکول کیدمن شبیه کیه؟!!
خواندنی‌های مجری جنجالی «فرزاد حسنی»!
تصاویر بسیار زیبا از حمله درباز کن‌ها به نوشابه‌ها!!




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: نارنجی