همه ما به نوعی این نکته را می دانیم که چین یکی از کشورهای بسیار آلوده در دنیا است و پیدا کردن هوای تمیز در آن کار اسانی نیست...

همه ما به نوعی این نکته را می دانیم که چین یکی از کشورهای بسیار آلوده در دنیا است و پیدا کردن هوای تمیز در آن کار اسانی نیست.
به تازگی یک میلیونر چینی به نام "Chen Guangbiao" برای دادن هشدار در مورد آلودگی هوا دست به تولید قوطی هایی از هوای تازه زده است و آن ها را با عکس خودش به فروش می رساند.
این قوطی ها با استفاده از هواهای تازه ای که در تایوان و برخی از کوهستان های چین وجود دارد پر شده است و قیمت آن ها نیز کمتر از یک دلار است همچنین این قوطی ها تنها برای استفاده یک نفر طراحی شده است.



او از سال پیش تصمیم به انجام این کار گرفته است ولی با عکس العمل های بسیار منفی رو برو شد ولی دست از کارش نکشید و دوباره تبلیغاتش را انجام داد. او همچنین گفته است که قوطی های خالی را دوباره می خرد.
این قوطی ها این روزها در فروشگاه های چین وجود  دارند و در روز ابتدایی بسیار خوب فروش کرده است. او همچنین گفته است که به پول این قوطی ها نیازی ندارد و تنها به دنبال هشدار برای خطرات محیط زیست است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir

مطالب جالب دیگر:
شکیرا از معشوقه فوتبالیستش باردار شد! + عکس
راز كوتاه شدن طول عمر مردان: هورمون های جنسی
10 شیوه فوق العاده برای عکاسی! (+عکس)
عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!