الیوت الاند پسر دوساله اهل پرستون انگلستان همیشه شاد است...

الیوت الاند پسر دوساله اهل پرستون انگلستان همیشه شاد است.
این شادی طبیعی نیست واو دچار عارضه نادری است که همواره لبخندی روی لبان او می نشاند. الیوت بخاطر ابتلا به این عارضه شاید هرگز نتواند صحبت کند و در راه رفتن هم دچار مشکلاتی خواهد شد. عارضه او انگلمن سیندروم نام دارد که می تواند عوارض جانبی متعددی داشته باشد. از جمله این عوارض هیجان زده شدن فرد در اثر کوچکترین اشاره و یا نگاه است .
الیوت برادر برزگتری به نام آلکس دارد و به گفته مادرش بزرگترین مشکل بیماری الیوت حضور برادرش است . چون زمانی که برادرش دچار مشکلی شده و گریه می کند ، الیوت با دیدن چهره برادرش شروع به خندیدن می کند واین مسئله به روحیه برادرش به شدت ضربه می زند.



مادرش الاند اشاره می کند عارضه فرزندش را در چند ماهگی کشف کرده زمانی که در غذادادن به او دچار مشکلات جدی شده بود:«ما نمی دانستیم قضیه تا این حد جدی است  و فقط فکر می کردیم به دلایلی خوب  غذا نمی خورد ولی پزشک خانواده ما را به بیمارستان اصلی شهر ارجاع داد و آنجا بلافاصله آزمایشات متعددی انجام دادند و خوشبختانه چون قبلا بیمار دیگری مبتلا به انگلمن سندروم داشتند، بیماری فرزندم را سریع تشخیص دادند.
ما هزینه زیادی باید بایت معالجه او متحمل شویم ولی با کمک سازمانهای خیریه تابحال توانسته ایم از پس مخارج بربیاییم.ما همیشه فکر می کردیم او واقعا یک کودک شاد است و نمی دانستیم بیماری اش تا این حد می تواند خطرناک باشد. این عارضه درسال 1965 توسط پزشکی به نام هری انگلمن کشف شد و درمان مبتلایان به این عارضه عصبی بین یک تا سه سال به طول می انجامد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: chekhabaronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
2 عکس از جنیفر لوپز در کنار پدر و مادرش!!
بازیگر سرشناسی که بخاطر ریختن ریش هایش با مشکل مواجه شده است!!
پسری که بیماری اش باعث شده او یک توانایی عجیب داشته باشد!! + عکس