... گروه هفت نفری ژاپنی، 42 روز است كه در ارتفاع هفت هزار و 661 متری دوآلاگیری پنج به سر می‌برند و با كشف این ردپا تقریبا برای پایین آمدن از قله آماده هستند. «یتی» همانند انسان بر روی دو پا راه می‌رود و یك متر و 50...


یك گروه تحقیقاتی ژاپنی موفق به كشف ردپای «یتی»، غول پشمالوی كوهستان هیمالایا شدند.

«یوشیتر و تاكاهاللی» ـ رییس گروه تحقیقاتی ژاپنی ـ در زمینه پروژه «یتی» گفت: گروه تحقیقاتی ما توانست یك ردپا را به طول 20 سانتیمتر كه شبیه به ردپای «یتی» غول پشمالوی كوهستان هیمالایاست، پیدا كند.

وی افزود: گروه هفت نفری ما چند ماه است كه به دنبال این ردپاهای گشت و كشف این ردپا تجربه بسیار خوبی برای گروه بشمار می‌رود.

گروه هفت نفری ژاپنی، 42 روز است كه در ارتفاع هفت هزار و 661 متری دوآلاگیری پنج به سر می‌برند و با كشف این ردپا تقریبا برای پایین آمدن از قله آماده هستند، چرا كه این ردپا به اندازه كافی مشخص بوده و قابل اثبات است.

آقای «تاكاهاسی» در ادامه افزود: من و گروهم چندین سال است كه برای مطالعه ردپاها و یافتن ردپای «یتی» به هیمالایا صعود می‌كنیم و در این مدت تاكنون به ردپاهای حیواناتی نظیر خرس، گوزن، گرگ و ببر سفید برخورد كرده‌ایم و به همین دلیل می‌توانم با صراحت بگویم كه این ردپا، ردپای «یتی» غول كوهستان هیمالایا است.

«یتی» همانند انسان بر روی دو پا راه می‌رود و یك متر و 50 سانتیمتر قد دارد.



مطالب جالب دیگر:
تصاویر مردی که خود را شیطان کرد!!!(16+)
"ميترا حجار" به ايران باز می‌گردد!؟
شغل دوم ستاره‌های ایرانی!
حالا که برگشتم! «فرزاد حسنی»
كلاهبرداری از شهرت رضا صادقی!
دیوید بکهام در مسابقه آشپزی پنجم شد!
موس جدیدی که بر روی هوا هم کار می‌کند!!



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ایسنا