... در همین حال "فتح الله گولن" روحانی و نویسنده ترکیه‌ای حتی یک گام هم از مفتی مصری فراتر رفته و گفته است هر زن که مورد خشونت از جانب شوهرش قرار می‌گیرد در برابر هر ضربه می‌تواند دو ضربه به او وارد کند...

 

رییس شورای فتوای مصر در دانشگاه الازهر مصر گفت زنان در دفاع از خود می‌توانند شوهرانشان را کتک بزنند.

روحانی اهل تسنن در مصر با تاکید بر حمایت از زنان در برابر خشونت‌های خانوادگی گفت زنان نیز حق دارند در مقابل شوهرانشان از خود دفاع نمایند. "شیخ عبدالحمید الاطرش" رییس كمیته استفتاء دانشگاه الازهر مصر که بالاترین نهاد صدور فتوا در این کشور است افزود زنان حتی می‌توانند برای دفاع از خود دست به خشونت علیه همسران خود بزنند.

به گفته وی: کتک زدن شوهر برای دفاع از خود حق مسلم هر زن است. به اعتقاد این روحانی برجسته هر فرد بدون توجه به جنسیتش حق دفاع از خود را دارد. در همین حال روزنامه "المصر الیوم" گزارش داد صدور این فتوا از جانب الاطرش واکنش‌های مختلفی را در میان کارشناسان مسائل اجتماعی و خانوادگی موجب شده است.

در همین حال "فتح الله گولن" روحانی و نویسنده ترکیه‌ای حتی یک گام هم از مفتی مصری فراتر رفته و گفته است هر زن که مورد خشونت از جانب شوهرش قرار می‌گیرد در برابر هر ضربه می‌تواند دو ضربه به او وارد کند.



مطالب جالب دیگر:
عجیب‌ترین تمساح جهان با رنگ سفید!!
ماجرای زنی که عاشق شد و...!
مردی که خود را تغییر داد!(+عکس)
آیا دچار آلزایمر می‌شوید؟«تست»
جنیفر لوپز احساساتی شده است!
مردی با 300 سوراخ بر روی صورت!! (+عکس)
آلوده ترین اشیاء دنیا!





گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ

www.seemorgh.com/entertainment
منبع: شیعه آنلاین