در پی برگزاری یك مسابقه جالب در انگلیس، هشت تا از چاق‌ترین حیوانات خانگی طی یك برنامه رژیمی و تمرینی 100 روزه با یكدیگر به رقابت پرداخته تا عنوان لا‌غرترین حیوان را در این مسابقه مهیج از آن خود كنند...


در پی برگزاری یك مسابقه جالب در انگلیس، هشت تا از چاق‌ترین حیوانات خانگی طی یك برنامه رژیمی و تمرینی 100 روزه با یكدیگر به رقابت پرداخته تا عنوان لا‌غرترین حیوان را در این مسابقه مهیج از آن خود كنند.

هفت سگ و یك گربه كه هركدام بیش از 30 درصد اضافه ‌وزن و در مجموع دارای 191 كیلوگرم وزن هستند، در این مسابقه شركت كرده‌اند. این حیوانات برای كاهش وزن مجموع به میزان 74 كیلوگرم و رسیدن به وزن ایده‌آل، باید رژیم غذایی مخصوص و برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای را طی این 100 روز سپری كنند.

حیوانی كه در بین بقیه شركت‌كنندگان در این مسابقه به بیشترین درصد كاهش وزن برسد و به بهترین شكل با رژیم غذایی جدید هماهنگ شود، برنده این مسابقه خواهد بود و صاحب آن به یك تور تفریحی چند روزه فرستاده می‌شود.

تحقیقات نشان داده كه 30 درصد سگ‌ها در جهان دارای اضافه‌وزن هستند كه این تعداد نشان‌دهنده حدود دو میلیون سگ چاق در جهان است.




مطالب جالب دیگر:
نیسان ماکسیما 2009! (+عکس)
بعد از آنجلینا جولی، حالا نوبت نیکول کیدمن است!
اس ام اس 67
شکایت پسر پادشاه بحرین از مایکل جکسون
ساخت منحصر به فردترين هتل جهان در مسکو
طراحی چهره قابل‌اطمينان‌ترين فرد (+عکس)
تصاویر دیدنی، کودکی و جوانی ستاره‌های بالیوود! (1)
دختر 23 ساله و حرکتی عجیب در اتوبان مدرس!
جالب‌ترین تصاویری که توسط ابرها بوجود آمد!





گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: سایت خبری ایران