یک زن ۳۵ ساله آمریکایی به جرم تجاوز و رابطه جنسی غیر قانونی با یک پسر ۱۱ ساله دستگیر شد. این زن متهم است که با پسر همسایه خود که ۱۱ سال سن دارد به مدت ۸ ماه رابطه جنسی داشته و...
یک زن ۳۵ ساله آمریکایی به جرم تجاوز و رابطه جنسی غیر قانونی با یک پسر ۱۱ ساله دستگیر شد. این زن متهم است که با پسر همسایه خود که ۱۱ سال سن دارد به مدت ۸ ماه رابطه داشته و این پسر را مورد سوء استفاده قرار داده است و پلیس معتقد است چه بسا این زن قربانیان دیگری نیز داشته است.
این دو خانواده تا دو هفته قبل در یک مجموعه آپارتمان با یکدیگر زندگی می کردند و مادر پسر بعد از مشاهده رابطه بسیار نزدیک این دو و مدت طولانی غیبت پسرش نسبت به نوع این رابطه دچار حساسیت و تردید شده بود.
قربانی یازده ساله که به دلیل رعایت مسائل حقوقی کودکان از افشای نام او خودداری شده است در نزد مادر خود معترف شده است که این زن با او رابطه جنسی داشته است. "سارا بت هاپکین" نیز که روز یک شنبه گذشته دستگیر شد (صاحب تصویر) در مواجهه با پسر قربانی در حضور پلیس به ارتباط جنسی با پسر را پذیرفته است.



در صفحه فیس بوک این زن 35 ساله تعداد زیادی عکس با پسران کم سال دیده می شود.
روز دوشنبه جلسه رسیدگی به پرونده این زن در دادگاه برگزار شد و قاضی این زن را مجموعا به بیست مورد تجاوز و بهره برداری جنسی درجه یک و درجه دو از این کودک متهم و جریمه ای معادل یک میلیون دلار در صورت نهایی شدن جرم برای این زن تعیین کرد.
بر اساس قوانین آمریکا و اروپا رابطه کامل جنسی از سوی مرد یا زن بدون رضایت طرف مقابل یا چنین رابطه ای با افراد زیر ۱۸ سال (چه دختر چه پسر) تجاوز محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد. معمولا در ارتباط با کودکان در صورت اثبات جرم اشد مجازات برای فرد خاطی اعمال می شود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shafaqna.com

مطالب جالب دیگر:
ازدواج جوان 25 ساله با مادربزرگ 80ساله اش! + عکس
لباس ساده آنجلینا جولی در مراسم تقدیر از وی بخاطر صلح جهانی + عکس
شهری که زن و شوهر هایش بیشترین خیانت را می کنند؟!
تابلوی تبلیغاتی‌ای که فقط زنان می‌توانند آن را ببینند! + عکس