... پس از آن كه شرمن تلفن همراه خود را در رستوران باقی گذاشت، كاركنان رستوران عكس‌های شخصی همسر وی را در اینترنت پخش كردند، این در حالی بود كه كاركنان رستوران به شرمن قول داده بودند كه تا...


مك‌دونالد به دلیل افشای عكس‌های خصوصی یك خانواده تحت محاكمه قرار گرفت.
فردی به نام فیلیپ شرمن از یكی از شعب رستوران مكدونالد در ایالت آركانزاس به دلیل انتشار عكس‌های خصوصی همسرش كه در تلفن همراهش بود، شكایت كرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: پس از آن كه شرمن تلفن همراه خود را در رستوران باقی گذاشت، كاركنان رستوران عكس‌های شخصی همسر وی را در اینترنت پخش كردند، این در حالی بود كه كاركنان رستوران به شرمن قول داده بودند كه تا زمان بازگشت وی، تلفن همراه را در جای امنی نگهداری كنند.

در حالی كه آرون برولی مدیر رستوران از هرگونه اظهار نظر در این رابطه خودداری كرده است، دیگر مقامات رستوران نیز از اظهار نظر در این رابطه امتناع كرده‌اند.

در پایان گزارش آمده است: خانواده شرمن‌ها شكایت خود را تنظیم و به دادگاه ارائه كرده‌اند و در شكایت خود 3 میلیون دلار غرامت به دلیل آسیب‌های روحی و خسارت‌هایی كه متحمل شده‌اند، درخواست كرده‌اند، این در حالی است كه آنها به دلیل این حادثه مجبور به تعویض خانه خود شده‌اند.




مطالب جالب دیگر:
آخرین آمار دیش های ماهواره در ایران
کریستین امانپور: آنجلینا جولی را دوست دارم!!
کشف تار موی کوپرنیک بعد از 500 سال!!
صید ماهی 30 میلیون تومانی در دریای خزر!
فال شغل
گوینده مشهور خبر الجزیره محجبه شد!! (+عکس)
زیباترین بازیگرانی که کمتر از 23 سال سن دارند (+عکس)
اس ام اس 69
سه مورد شگفت انگیز! (+عکس)




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ

www.seemorgh.com/entertainment
منبع: جهان نیوز