... دارایی گونتر چهارم اکنون بیش از 90 میلیون پوند ارزش دارد. یک ویلای هشت اتاق خوابه در میامی، به همراه زمین‌هایی در باهاما، ایتالیا و آلمان از جمله دارایی‌های این سگ است...


1- گونتر چهارم (نژاد ژرمن شفرد)

ارزش دارایی؛ 90 میلیون پوند

زمانی که کارلو تالیبشتاین دوشس آلمانی در سال 1991 از این دنیا رفت 43 میلیون پوند ثروت برای سگی که عاشقش بود، برجا گذاشت. گونتر سوم در آن زمان ثروتمندترین حیوان دنیا لقب گرفت. پس از مرگ گونتر سوم ثروت او به توله اش گونتر چهارم رسید. دارایی گونتر چهارم اکنون بیش از 90 میلیون پوند ارزش دارد. یک ویلای هشت اتاق خوابه در میامی، به همراه زمین‌هایی در باهاما، ایتالیا و آلمان از جمله دارایی‌های این سگ است.

 

2- توبی ریمس (سگ پشمالو)

ارزش دارایی؛ 45 میلیون پوند

توبی ریمس ثروت عظیمش را مدیون پدر خود است. در سال 1931 ، 15 میلیون پوند به توبی ریمس پدر ارث رسید و پس از گذشت سال‌ها این مقدار به 45 میلیون پوند رسید تا توبی ریمس پشمالو یکی از ثروتمندترین حیوانات حاضر دنیا باشد.

 

3- کالو (شامپانزه)

ارزش دارایی؛ 5/42 میلیون پوند

کارلو یک شامپانزه متعلق به پاتریشیا اونیل دختر کنتس کنمور است. پاتریشیا در سفری که به زئیر داشت کالو را درحالی که به یک درخت چسبیده بود، پیدا کرد و او را نزد خودش برد. زمانی که خانم اونیل مُرد به جای بخشیدن ثروت کلانش به همسرش فرانک که یک قهرمان سابق شنا بود تمامی دارایی‌اش را به نام کالو کرد. بنابراین یک قصر در کیت تاون به این شامپانزه خوش شانس رسید. خانم اونیل گفته بود نمی‌تواند تصور کند کالو پس از مرگش به سختی بیفتد.

 

4- پپه لی پو، آنی و فرانکی (دو گربه و یک شیهوا هوا)

ارزش دارایی؛ 18 میلیون پوند

فرانکی، پپه لی پو و آنی هر کدام ازیک قصر 10 میلیون پوندی در سن دیه گو یک سوم سهم برده‌اند. همچنین مالک ثروتمند این سه حیوان خانگی در زمان مرگش برای ادامه زندگی مجلل حیواناتش 1/8 میلیون پوند در نظر گرفت.

 

5- فلاسی (سگ)

ارزش دارایی؛ سه میلیون پوند

دورو بریمور بازیگر هالیوودی یک قصر در بورلی هیلز به ارزش سه میلیون پوند را در سال 2002 به نام سگش «فلاسی» کرد. بریمور برای قدردانی از سگ وفادارش دست به این اقدام زد. قضیه از این قرار بود که خانه خانم بریمور آتش می‌گیرد و فلاسی با پارس‌هایش باعث بیدار شدن این بازیگر و همسرش از خواب می شود و بدین ترتیب جان آنها را نجات می دهد.

 

6- ترابل (سگ نژاد تری یه ر)

ارزش دارایی؛ 1/1 میلیون پوند

لئونا هلمسی از غول های هتلداری نیویورک از ثروت هشت میلیارد دلاری اش 12 میلیون دلار هم به سگ مورد علاقه‌اش بخشید. این در حالی بود که این خانم به دو تن از نوه‌هایش هیچ ارثی بر جا نگذاشت. اما از آنجایی که این خانم در دوران زندگی‌اش از پرداخت هر گونه مالیاتی طفره رفته بود پس از مرگش بخش اعظم دارایی‌های او توسط دولت ضبط شد. در این میان از ثروت 12 میلیون دلاری «ترابل» هم 10 میلیون دلار کم شد. اما دو میلیون دلار هم برای ادامه زندگی اشرافی این سگ کافی بود. برای غذای سالانه این سگ 1200 دلار، برای تفریحش 60 هزار دلار و برای ایمنی‌اش 100 هزار دلار خرج می‌شود.

 

7- تینکر (گربه)

ارزش دارایی؛ 450 هزار پوند

تینکر یک گربه هشت ساله از شمال لندن است که پس از مرگ مارگارت لین یک خانه سه اتاق خوابه به ارزش 450 هزار پوند به ارث برد. این خانم برای مخارج سالانه سگش هم 100 هزار پوند در نظر گرفته.

 

8- تینا و کیت (سگ‌های نژاد کولی)

ارزش دارایی؛ 450 هزار پوند

نورا هاردویل هنگام مرگش یک خانه و زمین پنج هکتاری برای تینا و کیت بر جا گذاشت. او در وصیت نامه‌اش یک نفر را مسوول نگهداری این دو سگ کرد. او گفته بود خانه این دو سگ باید همیشه تمیز و مرتب باشد.

 

9- سیلو راستون (لاک پشت)

ارزش دارایی؛ 100 هزار پوند

خانم فویل که صاحب یک کتابفروشی بزرگ در لندن بود هنگام مرگش در سال 1999 بخشی از ثروتش معادل 100 هزار پوند را به لاک پشتش بخشید و یک نفر را هم مسوول نگهداری از این حیوان کرد.

 

10- مجموعه حیوانات ملکه مادر

ارزش دارایی؛ هشت هزار پوند

به 150 گوساله و 200 گوسفند از مجموعه گله ملکه الیزابت مجموعاً سه میلیون پوند ارث رسید.




مطالب جالب دیگر:
تصاویری از عشق که میلیون ها نفر با آن گریه کردند
وحشتناک‌ترین قاتل دنیا یک زن بود!! (+عکس)
روش جالب چینی ها برای ساخت پل معلق! (+عکس)
گزارشی جالب از پولدارترین حیوانات دنیا!!
کشف تار موی کوپرنیک بعد از 500 سال!!





گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ

www.seemorgh.com/entertainment
منبع: بازیاب