یک مجری تلویزیونی اهل کره جنوبی در اقدامی جنون آمیز استخوان فک خود را تحت عمل جراحی قرار داد تا صورتش به شکل قلب در آید. این درحالی است که اکثر منتقدان معتقدند که او با این عمل جراحی زیبایی...
یک مجری تلویزیونی اهل کره جنوبی در اقدامی جنون آمیز استخوان فک خود را تحت عمل جراحی قرار داد تا صورتش به شکل قلب در آید. این درحالی است که اکثر منتقدان معتقدند که او با این عمل جراحی زیبایی صورت خود را از بین برده است. گفته میشود صورتهای قلبی شکل در میان زنان آسیای شرق از محبوبیت بالایی برخوردار است.
درحال حاضر کشور کره جنوبی دارای بالاترین رتبه اعمال جراحی زیبایی در دنیا قرار دارد. طبق آمار افرادی که در این کشور زیر تیغ جراحان می روند از19 تا 49 سال سن دارند.



خبرها نشان میدهد وقتی این زن چهره خود قبل و بعد از عمل جراحی را در اینترنت قرار داد با جنجال کاربرانی مواجه شد که معتقد بودند او اصلا زیبا نیست و زیبایی اش را از دست داده است. محبوب ترین اعمال جراحی در کشور کره جنوبی عمل پلک، بزرگ کردن چشم ها و عمل زیبایی بینی است. داشتن دهان و بینی و چانه کوچک و چشمان درشت و صورت قلبی شکل از ارکان زیبایی زنان در کشورهای آسیای شرق است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir

مطالب جالب دیگر:
ماجرای آقای همساده و خواستگاری اجباری!
فکر می کنید از چندسالگی خاطرات کودکی خود را فراموش می کنیم؟!
عکسی نادیده از کودکی هانیه توسلی و خواهرش!!
زن معلولی که یک جواهرساز حرفه ایست!! + عکس
تاثیر جالب عشق برروی طعم آب و شکلات!!