به گزارش پایگاه اینترنتی اسپیس، هزینه ساخت این دستشویی در حدود 19 میلیون دلار بوده است اما این دستشویی هنوز ابتدایی‌ترین وسیله كه «در» است را ندارد و به همین دلیل...


كار نصب و راه اندازی توالت جدید ایستگاه بین‌المللی فضایی این هفته به طور كامل به پایان رسید، اما هنوز این دستشویی «در» ندارد.

مأموریت شاتل اندیوور توسط فضانوردان این شاتل دستشویی جدید را بر روی این ایستگاه نصب كردند و خدمه ایستگاه بین‌المللی فضا در این هفته كار نصب و راه اندازی آن را به اتمام رساندند.
به گزارش پایگاه اینترنتی اسپیس، هزینه ساخت این دستشویی در حدود 19 میلیون دلار بوده است اما این دستشویی هنوز ابتدایی‌ترین وسیله كه «در» است را ندارد و به همین دلیل هنوز قابل استفاده برای كاركنان این ایستگاه نیست.

كریك شیرمن مدیر برنامه ایستگاه فضایی ناسا گفت: دستشویی جدید ایستگاه فضایی هم اكنون نصب شده اما به دلیل نداشتن «در» قابل استفاده نیست.

بر اساس این گزارش این دستشویی توسط روسیه ساخته شده و بعد از انتقال به مركز فضایی كندی در فلوریدا توسط شاتل اندیوور به ایستگاه فضایی منتقل شد.

هدف از انجام مأموریت اندیوور افزایش ظرفیت ایستگاه فضایی برای پذیرش خدمه بیشتر بود و در این مأموریت دستشویی جدید و اتاق جدید بر روی این ایستگاه نصب شد.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com


مطالب جالب دیگر:
زنی با حافظه‌ای شگفت انگیز!!
اس ام اس 78 (ویژه شب یلدا)
تصاویر عجیب‌ترین کیک‌های تولد!!
ساعتی که با لیمو ترش کار می‌کند!!(+عکس)
منتظر ظاهر جدید براد پیت باشید!!