دکتر «الن بیتنر» کاری انجم ‌داده که در نوع خود بی‌نظیر است. ایشان یک جراح زیبایی در «برولی هیلز» لوس آنجلس بودند

دکتر «الن بیتنر» کاری انجم ‌داده که در نوع خود بی‌نظیر است. ایشان یک جراح زیبایی در «برولی هیلز» لوس آنجلس بودند. یکی از اعمالی که این پزشک انجام می‌داد، «لیپوساکشن» یعنی تخلیه چربی اضافه شکم و اندام‌های بیمارانش بود. دکتر بیتنر به این فکر افتاد که از چربی اضافی بیمارانش استفاده بهینه کند و آنها را مبدل به یک نوع سوخت زیستی کند! او ادعا کرده است که از مدت‌ها پیش از چربی بیمارانش برای تأمین سوخت خودروی فورد خودش استفاده می‌کرده است.

این موضوع سر و صدای زیادی در رسانه‌های غربی به پا کرد و برای مثال هرالد سان، فاکس نیوز و نشریه اقتصادی فوربس در وب‌سایت‌های خود به آن اشاره کردند.

البته مدتی است که در مطب این پزشک، بعد از شکایت تعدادی از بیمارانش تخته شده است، آنها شکایت کرده بودند که دستیار او بدون اینکه اجازه رسمی لیپوساکشن داشته باشد، در کلینیک او مبادرت به این کار می‌کرده و برای آنها مشکلاتی به بار آورده است.

چربی حیوانات و انسان‌ها حاوی تری‌گلیسرید است، یک کیلوگرم چربی می‌تواند به یک کیلوگرم سوخت تبدیل شود و با توجه به اینکه دکتر بیتنر، بیشتر از هفت هزار لیپوساکشن در کلینیکش انجام داده بود، می‌توان حدس زد که سوخت قابل ملاحظه‌ای به دست آورده باشد! البته طبق قوانین آمریکا تبدیل ضایعات انسانی به سوخت، غیرقانونی است و او به همین خاطر توسط دپارتمان ملی سلامت کالیفرنیا تحت پیگرد قرار گرفته است.
دکتر بیتنر در حال حاضر قصد دارد به آفریقای جنوبی مهاجرت کند.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: 1pezeshk.com
 
 
مطالب جالب دیگر:
گزارشی درمورد میهمانی علی دایی
روش جالب برای تشخیص سمت باک بنزین خودرو!!(+عکس)
غذاهایی که دلتان نمی آید آنها را بخورید
10 گوشی برترسال 2008 ميلادی
تاثیر جالب موسیقی بر رفتار مصرف کننده
تاثیر رنگ‌ها بر رفتار انسان‌ها